Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
15 Iun 2023 06:57
|
Cosmin Zaharia, director de vanzari pentru Romania al Orgadata, a subliniat ca "politica noastra de branding a fost formulata cu scopul de a contura imaginea companiei de lider in digitalizarea proceselor de productie pentru ferestre, usi si pereti cortina. Obiectivul central este acela de a sublinia angajamentul fata de sustenabilitate si de a actiona in mod responsabil pe o piata aflata in... |
Citeste mai mult...
|
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
15 Iun 2023 06:49
|
Alexandru Oancea, director de marketing VEKA Romania, a afirmat ca ”obiectivul nostru principal in materie de marketing este sa oferim o cat mai buna vizibilitate brandului VEKA si sa aducem in prim-plan caracteristicile sale unice: calitate de exceptie a produsului finit, obtinuta prin aplicarea rigorii germane. In acest sens, vara trecuta am lansat campania de brand ”Rigoarea germana sta... |
Citeste mai mult...
|
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
15 Iun 2023 06:43
|
Referindu-se la strategia de marketing, Radu Marchis, director al reprezentantei Simonswerk in Romania, a afirmat ca "de cele mai multe ori, amanuntele perfect interconectate scot in evidenta un intreg convingator. Ca grup de companii internationale, Simonswerk combina cunostintele tehnice cu standardele de proiectare la cel mai inalt nivel. La targul international BAU din acest an de la... |
Citeste mai mult...
|
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
14 Iun 2023 06:38
|
Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager REHAU Window Solutions Romania, a subliniat recent ca ”megatrendurile globale schimba permanent societatea, tehnologia si comertul. Pentru noi, competenta, inovatia si progresul sunt aspectele fundamentele care ne ajuta sa stapanim aceste provocari impreuna cu partenerii nostri. Toate demersurile pe care le-am facut de-a... |
Citeste mai mult...
|
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Iun 2023 06:52
|
Dimitris Michailidis, managing director Exalco Romania, a aratat recent ca „politica de branding reprezinta un proces strategic prin care o companie isi construieste si isi gestioneaza imaginea si identitatea de brand in piata in care activeaza. In cazul industriei profilelor de aluminiu pentru constructii, o politica eficienta de branding poate fi esentiala pentru succesul unei companii. In... |
Citeste mai mult...
|
Produse & Tehnologii
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Iun 2023 06:36
|
TSV Thermo Green face parte din linia de produse lansate sub brandul TSV, care reprezinta identitatea unui sistem premium de glafuri din aluminiu, performant atat din punct de vedere tehnic, cat si estetic. Linia de produse TSV Thermo Green include accesorii fabricate dintr-un material functional realizat 100% din polietilena tereftalata (PET) reciclata, avand caracteristici de eficienta termica... |
Citeste mai mult...
|
Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
12 Iun 2023 06:49
|
Silviu Chirmus, business area manager pentru Romania si Republica Moldova in cadrul companiei Cherubini, a realizat o analiza a politicii de branding a companiei, afirmand ca "inovatia, integrarea si internationalizarea sunt cele trei linii directoare strategice identificate de Cherubini ca factori de crestere, iar in acest scenariu, sustenabilitatea si digitalizarea joaca un rol primordial in... |
Citeste mai mult...
|
|
|
<< Inceput < Anterior 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Urmator > Sfarsit >>
|
Pagina 121 din 2364 |