Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 19 Ianuarie 2019
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - RELIABLE BRANDS: "Brandingul", concept obligatoriu pentru o companie de succes
RELIABLE BRANDS: "Brandingul", concept obligatoriu pentru o companie de succes
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Iun 2015 09:27
Marca reprezinta, in economia moderna, un activ direct masurabil al companiei, a carui valoare detine o pondere tot mai mare in patrimoniul societatilor comerciale. Se observa modul in care competitia la varful clasamentelor internationale nu se mai duce, in principal, in planul veniturilor operationale, ci in valoarea intrinseca a brandurilor, asa cum sunt acestea percepute de consumatori. O astfel de practica se transmite, in mod inevitabil, inclusiv in industria constructiilor si, implicit, in domeniul tamplariei termoizolante, unde tot mai multe firme au inceput sa constientizeze impactul real pe care o marca bine construita in exercita asupra prosperitatii firmei careia ii este atribuita. Acesta este motivul necesar si suficient pentru care, in cadrul galei premiilor EURO-Fereastra 2015, sectiunea "Reliable Brands" s-a bucurat de o atentie deosebita, fiind recompensate cu trofee companiile Veka Romania, Gealan Romania, Klaes Romania, Aluprof System Romania si Geze Romania.
 
Deciziile de achizitie sunt indisolubil legate de marca produselor
De asemenea, Diplome de Excelenta au fost acordate societatilor Reynaers Aluminium Romania, Akzo Nobel Powder Coatings, Maco Sisteme de Feronerie, Penosil si Siegenia-Aubi. Pentru profesionistii din bransa, niciunul dintre numele enumerate anterior nu reprezinta o necunoscuta, tocmai acest element constituind dovada incontestabila a succesului strategiilor de consolidare a notorietatii si reputatiei brandurilor respective. Desi poate parea exagerata acordarea unei importante atat de mari unei componente mai degraba simbolice, intangibile si care tine mai mult de imagine si comunicare, este clar ca o firma nu mai poate obtine rezultatele scontate, indiferent de calitatea produselor si serviciilor promovate, daca ignora necesitatea construirii unei marci competitive, cu toate elementele care tin de acest proces. Desigur, multe dintre conceptele aplicate de subsidiarele autohtone sunt preluate direct de la companiile-mama, uneori ca atare, fara a mai suferi modificari de substanta, alteori adaptate specificului pietelor nationale. Daca in teoria vanzarilor exista o permanenta dilema in legatura cu intaietatea pe care o detine in procesul de comercializare calitatea produsului sau abilitatile persoanei, este clar ca, tot mai des, un brand puternic dezvoltat inclina balanta in favoarea primului element. Fara a minimiza importanta personalului implicat in vanzari, trebuie recunoscut totusi faptul ca beneficiarii contemporani isi fundamenteaza de cele mai multe ori decizia de achizitie in functie de marca. Astfel, devine vitala componenta psihologica aferenta acesteia - si anume increderea pe care o induce clientului.
 
Efecte pozitive ale unor strategii coerente de popularizare
In cazul Veka, justificarea acordarii trofeului este simpla, liderul mondial al pietei de profile din PVC pentru executia de ferestre avand o indelungata istorie in promovarea brandului propriu, mai ales prin asocierea acestuia cu ideea de calitate, demonstrata prin apartenenta sistemelor proprii la clasa A, conform prevederilor standardelor in vigoare. Pe deplin logica este, de asemenea, recompensarea similara a firmei Gealan Romania, fara ca aceasta decizie sa aiba vreo legatura cu apartenenta la grupul Veka. Practic, in Romania, ideea de ferestre din PVC s-a confundat deseori in ultimii 25 de ani cu numele Gealan, asocierea facuta mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza de utilizatorii finali fiind, de fapt, o consecinta directa a modului in care managementul reprezentantei locale a stiut sa promoveze marca respectiva. Tot despre un lider mondial este vorba si in ceea ce priveste trofeul acordat pentru "branding" pe segmentul aplicatiilor software, unde Horst Klaes domina autoritar domeniul de peste trei decenii, consolidandu-si rezultatele operationale inclusiv prin construirea unei imagini puternice. De asemenea, un furnizor german a fost premiat pentru modul in care in ultimul secol si jumatate a avut inteligenta de a crea o legatura solida intre sistemele Geze si ideea de fiabilitate, siguranta in operare si design inovator. In ceea ce il priveste pe furnizorul polonez Aluprof System, este de apreciat viteza cu care compania a reusit sa-si impuna marca proprie pe o piata puternic concurentiala, dominata de companii internationale de mare notorietate.
 
Tot mai multi furnizori constientizeaza importanta brandingului
Diplomele de Excelenta au recompensat firme de prestigiu incontestabil in domeniile proprii de specializare, cum ar fi Reynaers Aluminium - brand belgian de larga recunoastere internationala pe segmentul profilelor arhitecturale din aluminiu, Akzo Nobel Powder Coatings - furnizor de top al solutiilor de finisaj in camp electrostatic, Maco Sisteme de Feronerie - una dintre cele mai importante marci europene in sectorul solutiilor de actionare si securitate a ferestrelor, Penosil - companie specializata in livrarea de etansanti, care a reusit sa-si faca rapid cunoscut numele in randul profesionistilor si Siegenia - parte a grupului principalilor cinci furnizori mondiali de sisteme de feronerie pentru ferestre, care, prin diversitatea portofoliului si aria extinsa de distributie, a reusit sa asocieze imaginii companiei ideea de promotor al unor solutii de inalta calitate.
 
13508 de articole in baza de date
INOUTIC

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 139 (Noiembrie-Decembrie 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
SIMONSWERK
07-10 feb 2019 BAUEN & Wohnen Salzburg, AT
08-11 feb 2019 INFACOMA - Expozitie ... Maroussi, GR
12-15 feb 2019 BUDMA - International ... Poznan, PL
14-17 feb 2019 BAUEN & Energie Viena, AT
21-03 mar 2019 BATIBOUW - Exhibition... Bruxelles, BE
27-01 mar 2019 WORLD Sustainable Ener... Wels, AT
27-02 mar 2019 IBF - Targul Internati... Brno, CZ
01-03 mar 2019 Energiesparmesse World... Wels, AT
06-09 mar 2019 PENCERE - Instanbul Wi... Instanbul, TR
06-09 mar 2019 DOOR EXPO Instanbul, TR
06-09 mar 2019 Bulgaria Building Week Sofia, BG
06-09 mar 2019 EURASIA Glass Fair Instanbul, TR
11-15 mar 2019 ISH - Targ de material... Frankfurt, DE
13-16 mar 2019 MADE Expo Milano, IT
14-17 mar 2019 ROMTHERM - Expozitie ... Bucuresti, RO
14-17 mar 2019 MOBILA Expo Bucuresti, RO
14-17 mar 2019 CONSTRUCT - AMBIENT Ex... Bucuresti, RO
20-23 mar 2019 AMBIENT CONSTRUCT & IN... Cluj-Napoca, RO
26 mar 2019 CITIES OF TOMORROW #7 Bucuresti, RO
28 mar 2019 14th Annual EuropaProp... Bucuresti, RO
03-07 apr 2019 CONSTRUMA - Utilaje, e... Budapesta, HU
03-06 apr 2019 MOLDENERGY Chisinau, MD
03-06 apr 2019 MOLDCONSTRUCT Chisinau, MD
08-14 apr 2019 BAUMA 2019 Munchen, DE
12-19 apr 2019 ROENERGY - Expozitie i... Bucuresti, RO
16-18 apr 2019 S-E European Exhibitio... Sofia, BG
21-24 apr 2019 ROMHOTEL Bucuresti, RO
24-25 apr 2019 RENEXPO WATER & ENERGY... Belgrad, RS
14-17 mai 2019 INVENTIKA - Salon de i... Bucuresti, RO
14-17 mai 2019 KYIV WORLD BUILD Kiev, UA
14-17 mai 2019 METAL SHOW & TIB 2019... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-FEREASTRA - Confe... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-CONSTRUCTII: Conf... Bucuresti, RO
15-17 mai 2019 INTERSOLAR München, DE
21-24 mai 2019 INTERZUM - Furniture p... Koln, DE
23-24 mai 2019 Conferinta Nationala a... Constanta , RO
26-29 mai 2019 CLIMA 2019 - Scientifi... Bucuresti, RO
27-29 iun 2019 TAMPERE - The Glass Pe... Tampere, FI
10-12 sep 2019 Composites Europe 2018 Stuttgart, GE
18-19 sep 2019 IEAS Bucuresti, RO
18-22 sep 2019 BIFE-SIM - Targ de mob... Bucuresti, RO
21-22 sep 2019 PHI - 23'st Internatio... Gaobeidian, CN
23-25 sep 2019 EXPOAPA - Danube Easte... Bucuresti, RO
23-27 sep 2019 CERSAIE Bologna, IT
01-04 oct 2019 VITRUM Milano, IT
24 oct 2019 7th Annual EuropaPrope... Warszawa, PL
30-03 nov 2019 INDAGRA - Targ interna... Bucuresti, RO
04-08 nov 2019 BATIMAT Paris, FR
06-07 nov 2019 Architect@work Munich, DE
04-05 dec 2019 Architect@work Düsseldorf, DE