ADF PROD: Consolidare a operatiunilor de export pentru companiile puternice |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 03 Oct 2014 13:24 |
Pentru 2014, managerii producatorului de tamplarie termoizolanta ADF Prod estimeaza mentinerea cotei exportului la aproximativ 30% din productia totala, precum si o majorare a veniturilor totale de aproximativ 10%. Livrarile pe pietele externe se deruleaza in Italia, Franta, Austria si Belgia, unde sunt in derulare colaborari cu parteneri locali care preiau comenzile si permit firmei sa livreze produsele cu promptitudine.
Florin Luca, director administrativ al ADF Prod: „Ferestrele ADF - pe care le livram si la export - sunt disponibile in mai multe variante constructive, respectiv ADF Premium, ADF Premium Plus, ADF Premium Balkon, ADF Premium Alu si ADF Exclusiv, asigurand arhitectilor si proprietarilor o libertate nelimitata in ceea ce priveste creativitatea. Acestea includ profile cu 5, 6 sau 7 camere de izolare, care au grosimea peretilor exteriori de minimum 3 mm si adancimea de constructie de 76 mm sau 92 mm. Totodata, includ profile din otel zincat de 1,5 mm sau 2 mm (pentru ferestre) si de 2 mm (pentru usi de balcon si rezidentiale), precum si geam termoizolant dublu sau triplu, cu grosimea pachetului de 24 mm, 32 mm, 40 mm, 48 mm, 52 mm sau 60 mm. Pentru ferestrele albe, garniturile sunt in nuante de gri, iar pentru cele colorate, in tonuri de negru. In cazul gamei de ferestre placate cu aluminiu ADF Premium Alu, acestea sunt speciale si au contururi drepte pentru un design minimalist. In functie de fiecare model in parte, coeficientul de transfer termic poate atinge valori de Uw=0,86 W/mpK, Uw=0,72 W/mpK, Uw=0,77 W/mpK sau Uw=0,72 W/mpK, iar ferestrele premium corespund normei europene DIN EN 12608 si integreaza profile din clasa A. Modelele din oferta noastra asigura un grad ridicat de functionalitate si pot contribui deopotriva la realizarea facila a modernizarilor, la renovarea cladirilor istorice si la conservarea monumentelor. In prezent, foarte multe companii romanesti efectueaza operatiuni de export, insa acestea comercializeaza produse mai mult sau mai putin adaptate nivelului de calitate solicitat in Europa de Vest. Pe termen mediu si lung, consideram ca anumite societati puternice isi vor consolida si chiar isi vor dezvolta pozitia pe pietele externe, iar cele care realizeaza in principal produse low-cost isi vor gasi mai curand un segment de piata viabil in Romania. In ceea ce ne priveste, problemele specifice acestui tip de activitate sunt legate, in general, de o oarecare neincredere fata de produsele din Romania, de sistemul de plata agreat de catre compania noastra (in avans sau credit asigurat) si de anumite norme si/sau certificari specifice unor tari precum Franta”.
|