ALUSYSTEM: Dublare a cifrei de afaceri realizata in anul 2018 |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 07 Mai 2019 06:08 |
Cu o experienta de peste un deceniu si jumatate in executia si montajul structurilor de pereti cortina, compania Alusystem este, la momentul actual, liderul pietei de profil din Romania. Strategia de management a societatii este axata realizarea unor lucrari inovatoare si avangardiste, iar marturie stau proiectele puse in opera in Bucuresti si alte orase ale tarii. In continuare, Razvan Gabriel Popa, director executiv al companiei ofera detalii despre activitatea recenta.
- Nominalizati principalele proiecte la care ati participat in ultimele 12 luni.
- Recent am finalizat proiecte importante atat din punct de vedere al complexitatii solutiilor utilizate, cat si din perspectiva parteneriatelor solide cu dezvoltatori de mare anvergura: Sediul Renault – Global Worth, Bridge 2 – Forte Partners, UBC 3 – Iulius Mall, Timpuri Noi 2 si BGB – Vastint. In 2019 continuam cu Bridge 3 si derulam operatiuni complexe in ansamblul Open Ville – Iulius Mall Timisoara, unde se intampla lucruri spectaculoase din punct de vedere al dezvoltarii urbane a zonei. De asemenea, colaboram cu Skanska la Equilibrium si am contractat impreuna cu AFI obiectivul Mall Brasov. In Cluj-Napoca construim fatadele cladirii dezvoltate de Bosch si ne pregatim pentru a treia parte a proiectului Global Worth - Campus C. In luna aprilie, finalizam ultimul corp de cladire din ansamblul de trei imobile Blue Rose.
- Cum decurg parteneriatele cu principalii colaboratori de pe piata din Romania?
- Lucram pentru cei mai importanti competitori de pe piata dezvoltarii imobiliare, alaturi de antreprenori notabili ca Bog’Art, Porr Romania, BuildCorp, Skanska Construction, Danya-Cebus. Nu cred ar trebui sa vorbim despre dificultati in relatiile de afaceri, mai important este sa subliniem partile pozitive. Am dezvoltat parteriatele noastre prin comunicare si deschiderea catre un management eficient al calitatii lucrarilor executate. Am invatat ca atunci cand esti deschis intr-o relatie de afaceri si ai ca prim obiectiv succesul unui proiect, lucrurile se intampla cu o sinergie fantastica.
- Ce vanzari ati realizat in 2018 si ce va propuneti pentru acest an?
- 2018 a decurs similar unei curse nebune, a fost o perioada cu multe proiecte si am trecut prin cea mai mare criza a fortei de munca inregistrate pana in prezent in Romania. Am incheiat anul fiscal cu aproape 30 de milioane de euro si, fara dorinta de a soca, este de amintit ca in 2017 rezultatele au fost de numai 14,6 milioane de euro. Practic, a fost un test de maturitate si a dus la consolidarea pozitiei competitive. Multumesc sutelor de oameni ce au lucrat pentru noi pentru a reusi aceasta performanta. In acest an ne dorim mai mult timp pentru planificare si project management, dar prognoze exacte nu sunt posibile. Cert este ca incasarile vor depasi 23 de milioane de euro.
- Cum considerati ca va evolua domeniul peretilor cortina si fatadelor ventilate?
- Traim vremuri noi si trebuie sa venim cu solutii noi. Daca in urma cu 5 ani fatadele cortina se regaseau cu precadere in cladirile de birouri, actualmente arhitectura moderna aduce aceste solutii in majoritatea proiectelor rezidentiale de anvergura. In ceea ce priveste perspectivele unei noi crize economice, prin extrapolarea teoriei lui Darwin care sustine ca se vor impune cei ce se adapteaza schimbarii, cred cu tarie acest aspect al evolutiei: se impune o permanenta adaptare la mediul de afaceri si la conditiile economice concrete, fiind obligatorii investitii sustinute in resursa umana si in noile tehnologii.
|