Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
25 Mar 2013 15:20
|
Planul de afaceri adoptat in cadrul companiei Avdela 2000, din Bucuresti, presupune aplicarea unui set de masuri dintre care se remarca reamenajarea unuia dintre cele patru showroom-uri. Astfel, in urma acestui proces, spatiul de prezentare-comercializare va avea capacitatea sa expuna atat tamplarie din PVC/aluminiu (in mod similar celorlalte trei showroom-uri), cat si ansambluri de usi (glisante, din lemn, din aluminiu etc.) sau compartimentari vitrate. De asemenea, se are in vedere dezvoltarea componentei informatice pentru toate spatiile de prezentare, incheierea de parteneriate strategice cu antreprenori, initierea operatiunilor de export, precum si atingerea obiectivului financiar de baza care presupune in fiecare an obtinerea unei majorari a incasarilor cuprinse intre 5% si 10%. „In 2012, am reusit sa indeplinim acest deziderat prin obtinerea unei sporiri de 10% a vanzarilor, care au insumat cu 12 luni in urma circa 5,1 milioane de lei. La realizarea cifrei de afaceri, ponderea o detine livrarea de tamplarie din PVC (cu o contributie de 40% la total), diferenta constand in ansamblurile din aluminiu (30%), alte sortimente cum ar fi rulouri (20%) si compartimentari din sticla (10%), segment care a fost accesat anul trecut. Dispunem de o capacitate de fabricatie de 50 unitati/zi (in domeniul usilor/ferestrelor din PVC) si de 30 unitati/zi (pentru aluminiu) si utilizam profile Kömmerling, Schüco, BLK si Exalco, feronerie Siegenia, precum si geam termoizolant realizat de societatile Cristal Brad, Glass Design si Gerom. Aria de distributie s-a extins la nivel national, iar vanzarile se efectueaza atat prin intermediul colaborarii cu 10 dealeri, cat si direct catre proiecte imobiliare, dezvoltate din fonduri private sau publice (inclusiv reabilitari de locuinte multifamiliale). Datorita efortului suplimentar pe care l-am depus, numarul acestora s-a inscris pe un trend ascendent, iar problemele intampinate in derularea activitatii au fost eliminate, dintre acestea persistand in solicitarile clientilor doar decizia predominanta de achizitie a produselor economice”, a declarat Adrian Neagu, director tehnic al firmei. Informatii suplimentare, la www.avdela.ro
|