BENATI: Clientii autohtoni solicita mai ales usi personalizate |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 22 Iul 2013 13:25 |
Rezultatele financiare ale companiei Benati din principalele sase luni din 2013 s-au situat la nivelul consemnat in perioada similara din 2012, ceea ce ii determina pe managerii firmei sa estimeze o stabilizare a cifrei anuale de afaceri la nivelul de 5 milioane de lei inregistrat in precedentele 12 luni. Planul de afaceri adoptat anul acesta a presupus, de asemenea, extinderea seriilor de usi din oferta, iar pana la finalul anului este vizata dezvoltarea segmentului modelelor personalizate.
Dan Cotiga, Key Account Manager al Benati: „In oferta noastra, comercializarea usilor contribuie cu aproximativ 60% la realizarea cifrei de afaceri, diferenta fiind reprezentata de promovarea tamplariei din lemn stratificat. Dispunem de o capacitate de 10.000 mp de ansambluri/schimb, iar aproximativ 15% din productia de serie este livrata la export, in Ungaria si tarile baltice. Pe plan intern, activitatile de distributie se realizeaza pe intreg teritoriul tarii deopotriva direct si prin intermediul magazinelor de tip DIY sau al unei retele de colaboratori locali pe care am dezvoltat-o preponderent anul acesta. Promovam usi celulare (furniruite, laminate si lacuite), iar in ceea ce priveste optiunile beneficiarilor interni, am remarcat ca acestia aleg cu precadere sortimentele speciale, in detrimentul celor de serie. Segmentul de piata in cadrul caruia ne dezvoltam activitatea stationeaza anul acesta, dupa ce a trecut printr-un proces de reorganizare care a presupus restructurarea sau incheierea completa a activitatii pentru numeroase firme din bransa”.
|