„Solicitarile de geam termoizolant in zona Bucovinei (in care ne desfasuram, preponderent, activitatea) sunt destul de importante, intrucat foarte numerosi localnici sunt plecati peste hotare si, cand revin in tara (fie si temporar), sunt tentati sa faca investitii in constructii si renovari. De asemenea, inregistram un numar semnificativ de cereri pe pietele externe, iar pentru aceste comenzi lucram in cooperare cu o alta firma a grupului din care facem parte - Bucovrad. Indeplinim, astfel, comenzi pentru ansambluri de calitate (faptul ca acestea integreaza profile Veka reprezinta o recomandare in sine), iar pietele de desfacere sunt constituite de tari precum Norvegia, Germania, Austria, Italia, Belgia sau Franta. Strainii prefera produsele noastre, cu toate riscurile aferente, in principal, din cauza costurilor mai accesibile. Dificultatile carora trebuie sa le facem fata pe plan intern sunt reprezentate de capitalul uman. De exemplu, in urma investitiilor importante pe care le-am desfasurat, pentru a ajunge la o capacitate de productie de 8.000 mp/luna, am dori sa angajam patru-cinci persoane pentru a demara, la inceputul anului viitor, productia in doua schimburi si pentru a creste viteza de lucru, in contextul in care nivelul cererii este unul semnificativ. Este insa foarte greu sa identificam aceste persoane, desi oferim conditii foarte bune de lucru, dar consider ca, pe de o parte, unul din motive ar fi acela ca exista mai multe fabrici de profil in Radauti, iar pe de alta parte, o explicatie mai plauzibila ar fi aceea ca multi lucratori seriosi au plecat peste hotare, iar aici au ramas cei cu un grad sporit de risc. O alta problema a pietei vine din faptul ca avem dificultati la incasare, desi am adoptat un set special de masuri de protectie. Exista inca pe piata clienti de rea-credinta, care dau comenzi, iau marfa si, dupa aceea, nu-si onoreaza obligatiile financiare. Mi-ar placea ca firmele din domeniu sa colaboreze mai mult intre ele si sa se anunte in privinta clientilor de acest tip, iar asociatiile de profil sa intervina, pentru a elimina astfel de probleme. Deocamdata, mentalitatea managerilor firmelor din Romania nu se indreapta deloc in aceasta directie, spre deosebire de tendintele de pe pietele externe. Revenind, in ceea ce ne priveste, la fel ca si anul trecut, consideram ca vom incheia exercitiul fiscal pe plus in raport cu cifra de afaceri de 3,5 milioane de lei inregistrata in 2016, tendinta fiind de crestere si in 2018, chiar daca exista si riscul unei noi recesiuni tehnice a segmentului nostru de activitate”.