„In 2023, preturile la materiile prime nu au mai avut fluctuatii majore, asa cum s-a intamplat in 2022. Una dintre principalele provocari careia a trebuit sa-i facem fata in 2022 a fost reprezentata de scumpirile in lant la materiile prime, generand incertitudine pe piata, care ne-a fortat sa ne adaptam preturile si fluxurile la noua realitate si sa mergem inainte. Problema lipsei materiilor prime a dus la cresterea stocurilor si implicit a costurilor. De asemenea, termenele de livrare catre clienti au crescut usor, iar respectarea acestora presupune chiar si in prezent eforturi mai mari. Pe piata interna, mai ales ca suntem relativ aproape de granita cu Ucraina, conflictul din aceasta tara a redus din dorinta de investitii in tamplaria termoizolanta a clientilor din zona Moldovei. Anul trecut, am reusit sa dovedim insa, inca o data, ca suntem o companie de familie stabila, sanatoasa, si sustenabila si am reusit, astfel, sa oferim siguranta si stabilitate atat angajatilor, cat si partenerilor si colaboratorilor. De altfel, principala dificultate a anului trecut a constat in integrarea a 80 de noi angajati in activitatile de productie, logistica si vanzari, echipa proprie fiind formata, in prezent, din 200 de persoane. Totodata, in 2023 am continuat eforturile de extindere a echipei de angajati cu inca 35 de persoane. Actualmente, desi traversam, in continuare, o perioada de instabilitate, incertitudini si inflatie ridicata, credem ca nevoia de reducere a consumului de energie si a poluarii va determina cresterea cererii de sisteme de tamplarie eficienta energetic. In acest sens, am facut din eficienta energetica una din valorile de baza ale companiei, iar ansamblurile termoizolante pe care le realizam asigura nu doar un confort superior, ci si costuri reduse la facturile de energie, atat in sezonul rece, cat si in cel estival. Livram si montam ansamblurile termoizolante din PVC si aluminiu foarte rapid, bazandu-ne pe o flota proprie de 12 autovehicule. Totodata, in cadrul companiei, sunt operationale trei departamante de vanzari, respectiv B2B export (cu o contributie de 70% la totalul cifrei de afaceri), B2B intern (20%) si B2C (10%)”, a declarat Daniela Neculai, director executiv al Termoplast. Informatii suplimentare, la
www.termoplast.ro