DRUPANEL continua investitiile in echipamente performante /mijloace de transport |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 12 Oct 2021 06:27 |
Brandul Drupanel a devenit, in ultimul deceniu si jumatate, un veritabil reper de calitate pe segmentul usilor din aluminiu, panelurilor ornamentale din PVC, HPL, geam termoizolant simplu sau cu vitraliu. Fondata in anul 2004, compania din Baia Mare, care are in prezent 78 de angajati, a reusit sa-si dezvolte, in timp, o baza tehnico-materiala remarcabila, in prezent dispunand de propriile hale de productie, un atelier profesional de creare a vitraliilor, un showroom si birourile de preluare a comenzilor. In ceea ce priveste dotarea tehnologica, prin achizitia unor utilaje de ultima generatie destinate termoformarii, Drupanel si-a asigurat capacitatea de a promova catre clientii sai paneluri de inalta calitate, indiferent daca este vorba despre modele pline, cu sticla sablata, cu bagheta ornamentala sau cu vitraj de tip cristal. Echipamentele sunt operate de un personal inalt calificat, apt sa vina in intampinarea solicitarilor beneficiarilor, chiar si atunci cand complexitatea acestora se plaseaza la un nivel foarte ridicat.
Solutii personalizate, ce vin in intampinarea unei cereri tot mai exigente
Portofoliul de produse Drupanel include, la momentul actual, paneluri de toate dimensiunile si formele, fabricate din materiale de o calitate exceptionala, dezvoltate pe baza unor tehnologii avansate. Toate solutiile promovate pot fi personalizate in diverse moduri pe toate cele trei componente principale ale acestora - panelul central, cele laterale si elementul vitrat - pornind de la culoare si terminand cu tipul si forma sticlei integrate in structura. Indiferent de materialele din care sunt executate (HPL - produse laminate la presiune inalta, aluminiu sau PVC) si de tipul elementului de umplere, sistemele pot fi executate la diferite grosimi ale pachetului, cuprinse in varianta standard intre 24 mm si 52 mm, cu mentiunea ca, la solicitarea clientilor, se pot realiza inclusiv la grosimi atipice.
"Multumim clientilor pentru increderea in serviciile si produsele noastre”
In 2021, Drupanel aniverseaza 17 ani de activitate pe piata nationala, in perioada respectiva administratorul firmei, Sorin Druta - un manager cu aproape doua decenii si jumatate de experienta in domeniul tamplariei termoizolante din aluminiu si PVC, implicit in cel al panelurilor ornamentale - punandu-si la dispozitie toate cunostintele acumulate si intreaga competenta profesionala pentru a aduce produsele promovate la cele mai inalte cote de calitate si performanta. "Perioada care a trecut de la infiintare a fost presarata de provocari, insa nu ne-a privat de satisfactia de a fi reusit sa ne conformam de fiecare data cu solicitarile clientilor, indiferent cat de complexe sau atipice ar fi fost acestea. Este normal, de aceea, sa le multumim lor, in primul rand, pentru increderea acordata pe care au avut-o in serviciile si produsele noastre in tot acest timp! Avem convingerea ferma ca, in conditiile unui rabat la calitate, cantitatea devine irelevanta. Lipsa calitatii nu constituie niciodata o parghie eficienta care sa asigure progresul si de aceea am evitat intotdeauna sa aplicam o astfel de «strategie» in ceea ce priveste produsele si serviciile proprii. Sfatul nostru pentru beneficiari, izvorat din solida experienta practica pe care am castigat-o in indelungata prezenta pe piata nationala de profil, este acela ca, inainte de a lua decizia de achizitie a tamplariei termoizolante (ferestre, usi, geam etc.), sa se informeze foarte exact cu privire la materialele folosite la fabricatia acestora, la tipul si calitatea produselor ofertate de catre firmele specializate”, subliniaza managerul general al companiei.
Drupanel ofera mereu clientilor posibilitatea de a alege modelul dorit dintr-o gama vasta de produse
In prezent, de un succes deosebit de piata se bucura panelurile DRU, realizate din aluminiu, precum si usile coplanare cu cercevea ascunsa. Firma a perfectionat metodologia de productie a panelurilor ornamentale, aprofundand, de asemenea, tehnologizarea usilor cu cercevea ascunsa din aluminiu, ce a permis completarea portofoliului cu noi modele de usi, accesorizate cu sisteme moderne, cum ar fi cel de deschidere cu amprenta, cel cu tastatura si cod etc. In ceea ce priveste usile de interior - de un mare succes se bucura in continuare panelurile din PVC termoformat. Toate acestea confirma pasii importanti facuti in educarea cererii, care este tot mai clar influentata pozitiv de tendintele actuale manifestate in tarile europene dezvoltate. Treptat, clientii au inceput sa inteleaga ca designul personalizat si calitatea acestor produse nu constituie neaparat o necesitate tehnica sau estetica, devenind o metoda eficienta de individualizare a locuintelor proprii. "Ne dorim sa venim intotdeauna pe piata cu ceea ce este mai bun. Astfel, cu toate ca anul precedent a fost marcat, la nivel global, de pandemia de Covid-19, am reusit sa ne mobilizam si sa identificam resursele necesare pentru a continua procesul de dezvoltare a companiei. Concret, am investit sume importante pentru achizitia de noi utilaje si pentru imbunatatirea serviciilor prestate. Totodata, in prima parte a exercitiului financiar in curs, au fost date in exploatare inca doua hale la sediul nostru central si am achizitionat o serie de utilaje pentru modernizarea capacitatilor de productie. Motivul actiunilor noastre este clar: ne propunem sa oferim mereu clientilor nostri posibilitatea de a alege modelul dorit dintr-o gama vasta de produse. De asemenea, beneficiind de toate tehnologiile de ultima generatie, avem baza tehnica necesara pentru a executa comenzile personalizate. In ceea ce priveste strategia de dezvoltare, am imbunatatit sistemul de marketing, prin metoda respectiva reusind sa ne informam clientii in timp real cu privire la ofertele disponibile si atingandu-ne astfel scopul de consolidare a bazinului publicului-tinta”, mai arata Sorin Druta.
Strategii moderne de marketing, pentru a sprijini evolutia in directia stabilita prin politica de dezvoltare
In 2021, Drupanel a introdus o serie de rute proprii de livrare a marfurilor in zona de est a tarii, actiunea respectiva fiind dictata de numarul foarte ridicat de comenzi din regiune. Referindu-se la aspectul respectiv, managerul general al companiei afirma ca "in prezent, asiguram transportul saptamanal in zona si reusim sa diminuam eventualele neplaceri intampinate din cauza distributiei produselor noastre de firmele de curierat. De asemenea, continuam sa implementam aceeasi strategie logistica in vestul si centrul tarii, cu ajutorul masinilor special achizitionate pentru astfel de activitati. Rezultatul este acela ca procesul de livrare a comenzilor a devenit destul de echilibrat la nivel national. Colaboram de 10 - 15 ani cu multe firme de profil (peste 2.000 de companii) atat de la nivel national, cat si international, cu unele dintre acestea deruland parteneriate inca de la infiintare. Politica de dezvoltare pe termen scurt, mediu si lung vizeaza consolidarea cotei de piata si sporirea ponderii produselor destinate exportului. In acest sens, ne bazam pe strategii de marketing moderne, capabile sa asigure evolutia in directia dorita”.
|