ELECTRIC PLUS: Obiective ambitioase, vizate pentru 2015 |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Ian 2015 17:08 |
Dupa ce in 2014 a inregistrat o crestere de 15% a afacerilor, ca urmare a inaugurarii unei noi fabrici, a mutarii activitatii in cadrul acesteia, precum si pentru ca reteaua de distributie a firmei s-a extins la nivel national, producatorul de tamplarie din PVC Electric Plus vizeaza pentru 2015 obtinerea unei noi majorari. De data aceasta, cota vizata atinge nivelul de 30%, obiectiv pentru a carui atingere urmeaza sa se dezvolte in continuare reteaua de distributie la nivel national/international, compania urmand sa participe la expozitii de profil din tara (Bucuresti si Cluj-Napoca) si strainatate (Italia si Franta). De asemenea, sunt planificate: o crestere a ponderii exportului la incasarile totale de pana la 50%, definitivarea fabricii pentru realizarea geamului termoizolant (cu o valoare de aproximativ 2,5 milioane de euro), sporirea productiei si a portofoliului sortimental.
Adrian Garmacea, director general al Electric Plus: „Pentru realizarea ansamblurilor termoizolante din PVC dispunem de o capacitate de fabricatie de 700 ferestre/zi, pe care in 2014 am exploatat-o in proportie de 70% din total. Livrarile se realizeaza pe intreg teritoriul tarii, prin intermediul unei retele care cuprinde peste 300 de colaboratori, precum si la export, in Italia, Franta, Belgia sau Germania, unde ajunge aproximativ 20% din productia totala. Urmatoarele tari vizate sunt reprezentate de Marea Britanie, Olanda sau Spania. Pe plan intern, Bucurestiul ramane zona in care se constata cel mai mare grad de absorbtie a ferestrelor proprii Barrier, intrucat aceasta reprezinta aproximativ 10% din intreaga piata nationala. Alte doua regiuni importante sunt Transilvania (pe care am accesat-o cu succes in 2014) si Moldova. In oferta proprie se regasesc atat ferestre, cat si usi rezidentiale/industriale si rulouri. Pe segmentul tamplariei din PVC, in gama Barrier sunt incluse seriile Barrier 100 (pentru casele pasive), Barrier 86 (categoria premium, pentru care inregistram cele mai numeroase comenzi), Barrier 70 (recomandata pentru reabilitari) si Barrier 60 (ansambluri economice). Pentru a evolua intr-un mod optim, piata nationala de tamplarie are nevoie de o crestere anuala de 5%, care, din pacate, nu va fi inregistrata anul acesta”.
|