Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
06 Iul 2020 05:05
|
Ciprian Oprea, director general MCA Grup: „Viitorul este destul de interesant, cel putin pe termen scurt. In acest context, partea de comunicare este foarte importanta, cu conditia sa fie realizata corect, decent si pe canalele care trebuie. Pentru noi, actuala perioada este marcata de incertitudine, de ambiguitate etc. Partea buna este ca la nivelul companiei noastre, s-a pus problema aparitiei fenomenului Covid-19 in Europa cu o luna inainte ca acest lucru sa se intample, astfel incat am reusit sa beneficiem de o schitare de plan, care ne-a ajutat sa ne miscam mai repede si sa gestionam mai bine provocarile logistic-operationale (lantul de aprovizionare, modul de livrare a comenzilor etc.) si financiare (reducere a fluxului de numerar, presiuni mari asupra preturilor). Raspunsul nostru a mers pe cateva directii clare: asigurarea sanatatii si securitatii oamenilor (angajati si clienti), lucrul la distanta (beneficiind de o infrastructura IT deja pregatita), intensificarea comunicarii in interiorul companiei si cu clientii/furnizorii; reducerea cheltuielilor care nu erau absolut necesare sau a celor care nu aduceau plusvaloare; organizarea productiei in asa fel incat sa poata fi onorate comenzile (in cazul usilor de garaj, de exemplu, 40% din productie merge la export, in special in Italia, Franta si Belgia, fapt ce a ingreunat demersul nostru). In interiorul companiei au fost introduse reguli stricte pentru a preveni raspandirea virusului. Interesant este faptul ca, desi in continuare o parte a personalului are inca posibilitatea lucrului de acasa, exista multi angajati care isi exprima dorinta de a lucra de la birou, pentru a socializa, a schimba mediul etc. Aceasta ne determina sa credem ca, in viitor, cererea de spatii de birouri nu va scadea semnificativ”.
|