Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
19 Dec 2016 18:25
|
“Compania ADF Prod va incheia acest an cu o cifra de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de euro (+26% in raport cu 2015), iar pentru 2017 este vizata o noua majorare, pana la 10 milioane de euro. Anticipam ca in anii urmatori ritmul de crestere si dezvoltare se va mentine si ne propunem, pentru 2020, atingerea unei cifre de afaceri de 20 milioane de euro. Estimez ca trendul de crestere a domeniului se va mentine in urmatorii trei ani, dupa care se va produce o inversare a acestuia. Astfel, va incepe o perioada de recesiune, a caror efecte nu vor mai fi la fel de grave ca in precedenta criza economica, deoarece majoritatea producatorilor au deja experienta in a administra companiile lor intr-o perioada de recesiune profunda si vor sti, astfel, sa gestioneze mult mai bine situatiile negative. Pe termen scurt, identific, insa, oportunitati de dezvoltare in ritmul de crestere din industria constructiilor, care va fi mai mare decat sporirea PIB in general, in orientarea clientilor catre achizitia de produse mai performante si in capacitatea de absorbtie a pietelor de export din Europa, ce reprezinta un potential urias pentru producatorii romani. In acelasi timp, consider ca principala dificultate a anilor urmatori va consta in lipsa fortei de munca, aspect care va avea ca efect, bineinteles, inclusiv o crestere a costurilor cu angajatii. In vederea imbunatatirii evolutiei pietei de profil este necesara, in opinia mea, dezvoltarea cadrului legislativ ce stabileste normele minime privind siguranta si eficienta energetica pe care trebuie sa le indeplineasca tamplaria termoizolanta. Totodata, trebuie gasite mecanisme eficiente de implementare si control privind respectarea acestei legislatii”. Informatii suplimentare, la www.fereastra-adf.ro
|