IZOTEC GROUP: Dublare a volumului exporturilor, in primele doua trimestre |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 09 Nov 2022 06:00 |
Pentru Izotec Group, volumul de vanzari datorate exporturilor s-a dublat in primele doua trimestre din 2022, comparativ cu aceleasi perioade din 2021. In prezent, compania exporta produse pe pietele din Italia, Franta, Belgia si Germania.
"Nu am consemnat, in acest an, modificari ale structurii de vanzari, insa credem ca vor fi schimbari in viitorul apropiat, tinand cont de conditiile pietei, caracterizate prin faptul ca oamenii sunt atenti la economii, iar puterea de cumparare este mai redusa. In ultima perioada, am resimtit o scadere a activitatii pe piata constructiilor, o lipsa a investitiilor noi in domeniu si faptul ca, acum, oamenii au ca grija principala asigurarea cheltuielilor de baza. Prin urmare, ne asteptam si noi, in perioada urmatoare, la o scadere a cererii.
In ceea ce priveste dezvoltarea activitatii, anul acesta am derulat deja o investitie majora in utilaje de ultima generatie, care contribuie la un consum redus de energie si la obtinerea unei productivitati mai mari. De asemenea, avem in curs de implementare un proiect ce prevede instalarea de panouri fotovoltaice pentru halele noastre de productie. Politicile dupa care ne desfasuram activitatea sunt orientate in prezent catre o atentie sporita pentru reducerea emisiilor de CO2, mai ales ca activam intr-un domeniu favorizat si direct implicat in eforturile generale de a creste eficienta energetica a cladirilor si a locuintelor.
In continuare, credem ca, dat fiind contextul actual, cererea va inregistra o scadere pe termen scurt. Totusi, avand in vedere faptul ca ferestrele produse de noi reprezinta o investitie rationala, conforma cu directia de economisire si avand potential recuperare rapida a investitiei, avem convingerea ca vom inregistra cresteri ulterior, fiindca, pe termen lung, aceasta este solutia castigatoare. De aceea, noi, cei care activam in acest domeniu, avem responsabilitatea de a contribui la procesul de constientizare asupra importantei calitatii ansamblurilor de ferestre si usi, deoarece simpla economisire, prin reducerea gradului de confort, nu este solutia viabila, in conditiile in care cladirile si locuintele sunt slab izolate termic si implica pierderi mari de caldura. Industria noastra si-a creat o imagine negativa, fiindca vorbim prea mult despre sisteme si folosim prea multe trucuri de marketing, fara sa explicam calitatea si beneficiul. Mai ales acum, noi, profesionistii din industrie, ar trebui sa educam piata si sa ne indreptam atentia asupra produsului final, cu beneficiile lui demonstrate si performantele concrete", a precizat Ciprian Chelariu, administratorul Izotec Group. Informatii suplimentare, la www.izotec.ro
|