IZOTEC Group: Sase aspecte avute in vedere de cumparatorii de ferestre |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 05 Iun 2020 05:10 |
Specialistii care activeaza in cadrul unuia dintre cei mai importanti producatori nationali de tamplarie din PVC, compania Izotec Group, din judetul Neamt, au precizat ca principalele sase criterii esentiale pe care le are in vedere un cumparator de ferestre sunt termoizolatia, izolarea fonica, siguranta la efractie, rezistenta in timp, designul armonios si unic, precum si optiunile multiple de deschidere.
„Cand vine vorba de siguranta la efractie, sunt patru clase de siguranta posibile. Mai intai, este clasa normala, pe care o gasim la 96% dintre ferestrele comercializate in Romania si care au echiparea standard de siguranta. Apoi, avem clasa de siguranta RC1, care aduce imbunatatiri considerabile fata de clasa normala, iar spargatorii au nevoie de instrumente si metode speciale pentru a putea sa intre prin efractie. Urmatoarea este clasa de siguranta RC2 (disponibila si la ferestrele Izotec din gama IzoKlass), iar ultima, clasa maxima de siguranta - RC3 - pe care o avem si noi pentru ferestrele IzoElite. Ferestrele de top Izotec pot asigura astfel cel mai inalt grad de siguranta la efractie existent (RC3), chiar si cu geamul deschis (RC2)- in cazul ferestrei cu deschidere 3D (perimetrala). Toate piesele de inchidere sunt facute din otel, in conditiile in care multe dintre ferestrele existente folosesc aliaje din zinc si aluminiu. Acesta este motivul pentru care ferestrele Izotec rezista la peste 200 kg/metru patrat de forta aplicata, iar sudura ferestrei este testata sa reziste la 450 kg. In plus, ferestrele sunt echipate cu manere Hoppe, cu un mecanism patentat de blocare, care face imposibila fortarea lor din exterior, aceasta marca fiind una consacrata in Europa”, precizeaza Ciprian Chelariu, CEO al companiei.
Acesta a mai spus ca, in ultima perioada, campaniile de prezentare a ferestrelor Izotec au fost construite in jurul celor sase caracteristici mentionate anterior, baza comunicarii constituind-o materialele video, de scurta sau lunga durata. „Bugetele campaniilor de promovare au fost directionate cu prioritate catre mediul online, iar rezultatele in ansamblu au fost deosebite. Astfel, investitiile din ultimul an au fost directionate cu precadere catre aplicatii online, campanii de educare si suport de materiale video aferente. In 2020, consideram ca prin aceasta abordare «altfel» a pietei si care presupune focalizare si monitorizare constante, vom avea din nou succes, tinta acestui an fiind indrazneata, comparativ cu 2019”, a mai mentionat Ciprian Chelariu. Informatii suplimentare, la www.izotec.ro
|