JADEX vizeaza exportul produselor din categoria tehnicii de umbrire |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 27 Iun 2013 13:54 |
Reprezentantii producatorului de sisteme de umbrire Jadex Trading, din Craiova, estimeaza ca in intervalul urmator acest domeniu de activitate va fi marcat de un fenomen de polarizare, beneficiarii orientandu-se fie catre achizitia de sortimente economice, fie catre cele premium (exclusiviste ca design sau cu actionari electrice), aceasta tendinta putand fi remarcata si in 2012. In acelasi timp, poate fi remarcat impactul destul de mare exercitat de factorii de decizie politico-economici asupra mediului de afaceri, aspect ce poate fi remarcat prin instabilitate si modificari frecvente aduse sistemului fiscal.
Stefan Ciocirlan, administrator al Jadex Trading: „Avand in vedere ca situatia macroeconomica s-a mentinut la nivelul consemnat in anii trecuti, dificultatile pe care le intampinam in derularea activitatii sunt relativ aceleasi, cele mai importante dintre acestea fiind reprezentate de stagnarea numarului comenzilor si a clientilor. Strategia de dezvoltare pe care dorim sa o aplicam in intervalul urmator presupune, in principal, diversificarea gamei de produse si de servicii, pentru a putea raspunde cat mai bine cerintelor specifice ale beneficiarilor. Pe termen mediu, considerand ca am acumulat deja o experienta suficienta in domeniu, ne-am propus sa accesam cateva piete externe, prin livrarea unor produse din domeniul umbririi, ce se instaleaza in incinte. In acelasi timp, anul acesta ne-am orientat cu precadere catre promovarea sortimentelor a caror fabricatie a fost initiata in 2012, cu accent pe roletele exclusiviste si pe cele actionate electric. In oferta noastra sunt incluse in acest moment sisteme de protectie solara pentru interior (jaluzele orizontale, verticale, rolete textile si falduri romane), care contribuie cu aproximativ 80% la cifra de afaceri, precum si modele pentru exterior, respectiv rulouri din aluminiu, copertine retractabile si marchize mobile de mari dimensiuni. Sortimentele de protectie solara pentru interior sunt distribuite atat direct, cat si prin intermediul colaborarilor cu revanzatori autorizati, in vreme ce modelele de exterior sunt livrate exclusiv in mod direct. Din punct de vedere financiar, avand in vedere ca in primele luni din 2013 am consemnat o majorare de 5% a incasarilor comparativ cu perioada similara din 2012, pentru intregul exercitiu financiar preconizam mentinerea acestei tendinte si chiar obtinerea unei usoare cresteri, situate intre 6% si 8%, nivel superior celui de 4% consemnat in 2012”.
|