Joi, 27 aprilie a.c., la sala Kadisha din cadrul complexului hotelier Phoenicia Grand Hotel, din Bucuresti, a avut loc prima conferinta organizata de Patronatul Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta (PPTT) din acest an, cu tema ”Ziua producatorilor si montatorilor de tamplarie, vitraje izolante si fatade”. La evenimentul aflat la cea de-a cincea editie si care a fost sustinut de companii precum Akukonigstahl, Aluprof System Romania, Reynaers, Kadra si Proventus, au participat peste 70 de experti din domeniu, care vreme de cinci ore au beneficiat de o serie de informari tehnice pe teme de actualitate. Subiectele abordate cu aceasta ocazie au fost multiple si au vizat, printre altele, solutii modulare pentru neutralitate climatica, automatizari pentru ferestre de dimensiuni mari, perspective si provocari in domeniul normelor nZEB, oportunitati de finantare din fonduri europene, provocari in implementarea reformelor prevazute in PNRR, solutii moderne de sigilare, noutati prezentate cu ocazie targului Bau, de la Munchen. In cuvantul sau de deschidere, presedintele PPTT, Valentin Petrescu, a reiterat importanta solidaritatii, mai ales intr-o perioada plina de provocari cum este cea traversata la momentul actual, facand totodata o trecere in revista a celor mai importante realizari si punctand tintele propuse pentru perioada urmatoare, pe teme de maxima importanta, cum ar fi certificarea companiilor, elaborarea normativului de securitate la incendiu sau calificarea profesionala a fortei de munca din domeniu. Dupa finalizarea lucrarilor conferintei, oficialii Consiliului Director (CD) al PPTT, alaturi de reprezentantii celor mai importante companii membre ale patronatului, s-au reunit in Adunarea Generala Ordinara a Membrilor PPTT, care a avut pe ordinea de zi raportul CD pentru 2022, bilantul contabil aferent exercitiului financiar incheiat, raportul cenzorului, bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul fiscal 2023 si discutii pe marginea actualizarii statutului organizatiei, urmate de aprobarea articolelor modificate. Toate documentele prezentate au fost adoptate in unanimitate de cei prezenti la sedinta (atat direct, cat si online), urmand ca in perioada urmatoare sa fie realizate de catre echipa executiva a patronatului demersurile necesare pentru legalizarea a hotararilor luate cu aceasta ocazie. Pentru informatii suplimentare, click
aici