Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
29 Mai 2015 17:14
|
Potrivit unui studiu realizat de reprezentantii companiei RTH Proconstruct, activa in domeniul productiei de usi industriale, decizia de achizitie a usilor de garaj a inceput din ce in ce mai mult sa apartina femeilor si pe piata autohtona, fiind binecunoscut faptul ca persoanele de sex feminin iau cele mai multe decizii de cumparare, in general. Astfel, in 2014, echipa de vanzari a companiei a observat ca femeile s-au implicat tot mai des in alegerea usilor de garaj atat din punct de vedere functional, cat mai ales estetic. "Am observat ca femeile se intereseaza mai mult de ceea ce cumpara, se informeaza, se documenteaza, nu achizitioneaza la intamplare, lucru care pe noi ne bucura. (...) Barbatii nu dau importanta unor astfel de aspecte si s-au obisnuit sa aleaga luand in considerare doar pretul cel mai mic. Insa, o femeie stie clar ca un produs ieftin este unul pe care nu te poti baza prea mult, se defecteaza si poate produce o pierdere mult mai mare intr-un timp relativ scurt", a precizat Eugen Romascanu, Managing Partner in cadrul RTH Proconstruct, referitor la acest subiect. In 2014, femeile au reprezentat aproximativ 38% din totalul clientilor frmei, ceea ce reprezinta un procent semnificativ, avand in vedere ca acesta un domeniu preponderent masculin. Persoanele de sex feminin au lansat cereri deopotriva pe segmentul industrial (in calitate de manageri) si pe cel rezidential. Pentru informatii suplimentare, click aici
|