Producatori de tamplarie
Publicat de Camelia Pantel
30 Aug 2012 09:00
|
Activitatea companiei Tehnolux se axeaza preponderent pe executia de pereti cortina (cu o cota de 65% din vanzarile totale), tamplarie din aluminiu (15%) si ansambluri din PVC, precum si pe realizarea lucrarilor de placare cu materiale compozite (15%) si distributia de usi automate Geze. „Pe segmentul fatadelor, prelucram profile Schuco, Etem, Alumil sau Brokelmann, iar geamul termoizolant il achizitionam de la producatori locali de vitraje, in functie de zona in care ne derulam proiectele. Dintre acestia, am putea mentiona societatile Moldoglass, Lipoplast, Casa Noastra, Delta Glass etc. Avem posibilitatea sa executam orice tip de perete cortina (clasic, structural, semistructural, Spider etc.), cu exceptia modelelor gen «element façade». Dintre proiectele pe care le derulam in prezent, am putea mentiona doua obiective Dedeman – retea cu care am incheiat un parteneriat strategic - la care instalam fatade cortina cu o suprafata de 600 mp pentru fiecare magazin in parte, acestea avand termen de finalizare in septembrie a.c. De asemenea, la Timisoara suntem implicati in dezvoltarea a doua supermarketuri Lidl pentru care livram pereti cortina cu o arie de 1.000 mp, interventiile urmand a fi finalizate in toamna. In general, anul acesta am livrat produse pentru obiective finantate din fonduri private (cu o pondere de 80% din vanzari), de dimensiuni medii, de pe intreg teritoriul tarii. Numarul de proiecte la nivel national este in scadere, iar in bransa predomina o serie de dificultati dintre care se disting: concurenta neloiala, orientarea beneficiarilor catre modele cu costuri reduse si cu performante calitative reduse etc. Totodata, numeroase lucrari pentru care s-au alocat obiective finantate din fonduri private sunt blocate din cauza finantarii, iar cele publice lipsesc, chiar daca statul ar trebui sa fie in acest moment cel mai mare investitor. Situatia incerta a pietei ne-a determinat sa amanam investitiile pe care le aveam in vedere, mentinandu-ne, totusi, intentia de a ne implica rapid in operatiuni de export. In ceea ce priveste evolutia financiara, pentru 2012 ne-am propus sa obtinem o crestere a cifrei de afaceri, chiar daca in primele sase luni am consemnat o stabilizare a incasarilor din perioada similara a lui 2011 si este posibil ca situatia de anul trecut sa se repete, cu un profit mai mic”, a declarat Mihai Cojocariu, director tehnic al Tehnolux. Informatii suplimentare, la www.tehnolux.ro
|