
In cadrul companiei Termoplast, specializata in productia tamplariei din PVC, aluminiu si geam termoizolant, se implementeaza in prezent un sistem ERP pentru optimizarea proceselor interne si pentru imbunatatirea eficientei operationale. „Consideram transformarea digitala o oportunitate de a ne adapta la cerintele moderne ale pietei si de a oferi clientilor nostri servicii de calitate superioara. Principala noastra prioritate pentru 2025 consta in cresterea vanzarilor, prin extinderea echipei actuale de vanzari. In prezent, echipa noastra de vanzari este alcatuita din consultanti care activeaza in showroom-urile proprii din diverse orase, agenti specializati in export, implicati frecvent in deplasari internationale, precum si din colegi care lucreaza de la distanta, in special din alte orase, si care se concentreaza pe piata interna. Avem capacitate de productie care permite o majorare de 40% a vanzarilor, prin urmare, 2025 este un an de crestere a eficientei operationale. Continuam sa facem mici investitii acolo unde este nevoie si sa avem grija ca personalul sa fie bine pregatit in toate departamentele. In cadrul societatii noastre, angajamentul fata de construirea unei echipe solide si dedicate este o prioritate 0. Investim in oameni talentati si pasionati, in tehnologie performanta si in procese eficiente pentru a crea produse durabile si a genera schimbari pozitive. De asemenea, promovam un mediu de lucru antrenant, unde disciplina sustine performanta, iar fiecare angajat este motivat sa evolueze. Ne propunem sa fim un furnizor de incredere pentru ferestre si usi de calitate, apreciat in Europa pentru solutii inovatoare si accesibile. Partenerii nostri au certitudinea ca pot conta pe noi pentru produse de calitate superioara, o oferta variata de solutii, livrare rapida pentru tamplaria in culori speciale si flexibilitate. In 2025, ne asteptam la o usoara redresare a pietei constructiilor, in special pe segmentul premium, datorita cresterii cererii pentru produse cu eficienta energetica ridicata. Pe termen lung, tendintele sustenabile si cerintele legislative stricte vor sustine dezvoltarea sectorului. Principalele provocari carora a trebuit sa le facem fata in 2024 au constat in eliminarea anumitor facilitati fiscale in Italia ce stimulau consumul de tamplarie, fluctuatiile costurilor materiilor prime (cresterea preturilor la PVC si aluminiu a avut un impact major asupra intregului lant de productie), lipsa personalului de vanzari cu experienta in operatiunile de export (o dificultate permanenta), precum si incetinirea pietei imobiliare (in unele tari, cererea a stagnat, din cauza incertitudinilor economice si a costurilor ridicate ale creditelor). Misiunea noastra este sa dezvoltam echipe si parteneriate, in timp ce viziunea pe care o impartasim tinteste executia unei tamplarii de un inalt nivel tehnic si estetic. In acelasi timp, viziunea noastra presupune sa continuam sa fim un furnizor de incredere de ferestre si usi de calitate, recunoscut in Europa pentru solutii accesibile si inovative. In prezent, dezvoltam cu succes, in peste 10 tari din Europa, o retea de parteneriate si francize bazata pe valori comune, precum calitate, durabilitate, inovatie si design. Propunerea de valoare «Ferestre frumoase, in culori speciale, cu termen rapid de livrare!» reprezinta un element definitoriu al pozitionarii marcii, in timp ce motto-ul «Ferestre frumoase, solutii inovative!» arata ca ne concentram intotdeauna pe frumos, pe calitate si pe inovatii, prin solutii tehnice avansate, design personalizat si tehnologii moderne ce definesc standardul TERMOPLAST in industria ferestrelor termoizolante”, a declarat Daniela Neculai, directorul executiv al companiei. Informatii suplimentare, la
www.termoplast.ro