TRIONIC: La nivel intern predomina cererea de paneluri ornamentale |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 19 Iul 2013 16:01 |
Cele mai importante modificari care au avut loc in cadrul activitatii companiei Trionic, din Baia Mare, au fost reprezentate de initierea unui nou parteneriat cu furnizorul KBE, pe segmentul realizarii tamplariei din PVC, extinderea domeniului prelucrarii sticlei (cu operatiuni de sablare, securizare si executie a peretilor vitrati), restrangerea procesului de fabricare a geamului termoizolant (care era livrat si pentru terti), precum si demararea executiei usilor din aluminiu si a exportului in Italia. In prezent, domeniul principal de activitate (ce detine o pondere de 70% din total) este reprezentat de realizarea panelurilor ornamentale pentru usi cu materiale Simona (Germania), ansamblurile termoizolante fiind realizate cu profile Rehau sau Veka, feronerie Maco, Roto sau G-U.
Balogh Norbert, administrator al Trionic: „Pe segmentul panelurilor, dispunem de o capacitate de fabricatie de 100 unitati/zi, iar pentru dezvoltarea acestui segment am investit, anul acesta, in achizitia de utilaje noi pentru aplicarea de ornamente, intrucat cererea la nivel national este orientata cu precadere catre modele de acest tip. La export, activitate ce insumeaza aproximativ 20% din totalul productiei, sunt preferate sortimentele simple, tarile in care exportam paneluri fiind Belgia, Ungaria, Republica Moldova, Germania si, sporadic, Suedia. Pe plan national, cererea stagneaza, iar evolutia acestui segment de activitate difera de la o perioada la alta. In primele patru luni ale acestui an am consemnat o stabilizare a incasarilor la nivelul inregistrat in 2012, insa pe termen scurt avem in vedere sa adoptam o strategie speciala de vanzari, care speram sa ne permita obtinerea unei sporiri a cifrei de afaceri fata de nivelul de un milion de lei inregistrat in 2012”.
|