Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
28 Feb 2024 06:00
|
Producatorul german de tamplarie termoizolanta, Weru, parte a grupului Dovista incepand cu 2021, a facut recent un pas important in directia atingerii obiectivelor de sustenabilitate, prin promovarea noului model de geam termoizolant Lightglas, pe parcursul acestui an urmand si alte actiuni, ce prevad modernizarea completa a modelelor de ferestre promovate pe piata de profil. Scopul declarat al acestor masuri este acela de a asigura pentru Weru pozitia de lider in domeniul sustenabilitatii pe piata de tamplarie termoizolanta din Germania. Revenind la inovatia Lightglass, prin trecerea la geamuri termoizolante mai usoare s-a reusit reducerea cu pana la 30% a masei ansamblurilor de ferestre, cu un impact major in ceea ce priveste diminuarea cu cel puti 20% a amprentei de carbon, conform masuratorilor realizate de specialistii companiei. Ferestrele echipate cu noile pachete vitrate usoare prezinta valori identice de izolare termica si, datorita unei transmisii imbunatatite a luminii, asigura un aport superior de lumina naturale, precum si mai multa caldura datorita castigurilor solare mai mari. De asemenea, Weru asigura noi accente estetice, prin noul program de usi de exterior, disponibil de la inceputul lui 2024. Sub deviza "Traind cu toate simturile", gama combina materiale precum betonul, lemnul, ceramica si sticla emailata, cu tehnologii de fabricatie de ultima ora. Noua serie de usi de intrare indeplineste exigente inalte de individualizare, datorita materialelor premium utilizate la fabricatia ansamblurilor. In ceea ce priveste digitalizarea, noua platforma de generare de lead-uri pe scara larga, este utilizata pentru a gestiona, automatiza complet si controla toate fluxurile de clienti. Detaliile de contact ale beneficiarilor sunt colectate prin intermediul website-ului Weru, al canalelor de socializare si al diferitelor campanii digitale, ulterior fiind selectate si transmise direct catre companiile specializate. Proiectul-pilot realizat in colaborare cu un grup restrans de dealeri confirma faptul ca notorietatea marcii, combinata cu o abordare digitala optimizata, functioneaza ca un instrument eficient in vanzarile indirecte. Pentru informatii suplimentare, click aici
|