BENATI: Schimbari ale pietei de profil in perioada de recesiune |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 01 Mar 2012 10:51 |
Conducerea companiei Benati a decis ca, in ultima perioada, pentru contracararea efectelor recesiunii, sa recurga la masuri de reducere a cheltuielilor de productie. Decizia a fost adoptata intrucat una dintre cele mai mari dificultati pe care firma le intampina in acest moment este reprezentata de prelungirea excesiva a termenelor de plata la contractele semnate.
Dan Cotiga, Key Account Manager al Benati: „Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au modificat in ultima perioada, in sensul ca exista o preocupare sporita pentru achitarea la termen a creantelor, precum si in vederea sporirii gradului de fidelitate reciproca in mediul de afaceri. De asemenea, influenta factorilor de decizie politico-economici asupra segmentului de activitate specific este relativ scazut, bransa avand un pronuntat grad de autoreglare. Totodata, in acest moment, piata fortei de munca in domeniul nostru este caracterizata de o reintoarcere a personalului specializat in tara si de organizarea cursurilor de perfectionare pentru tinerii ce-si doresc promovarea. Spre deosebire de situatia interna, pe plan extern se realizeaza incercari repetate si sustinute de iesire reala din degringolada provocata de criza economico-financiara pe care o traversam. In ceea ce ne priveste, pentru 2012, vizam o crestere de 10% a cifrei de afaceri din 2011, cand a fost atins nivelul de 9,3 milioane de lei. In acelasi timp avem in vedere sa dezvoltam sectia de finisare, prin automatizarea liniilor de vopsire a usilor de interior. In prezent, suntem specializati in productia de usi din lemn masiv sau cu structura celulara (activitate ce detine o cota de 70% din vanzarile totale) si de ferestre din profile triplustratificate, produsele noastre fiind comercializate la nivel national si la export (in tarile baltice si in Ungaria)”.
|