BENATI: Stabilizare a pietei nationale de tamplarie din lemn |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 26 Iun 2012 10:51 |
Compania Benati s-a implicat in productia de usi din lemn masiv sau cu structura celulara (cu o cota de 70% din vanzarile totale) si de ferestre din profile triplustratificate, dispunand de o arie de distributie extinsa la nivel national si la export, in Ungaria si tarile baltice. Pe plan intern, efectueaza livrari direct prin intermediul showroom-ului propriu din Bucuresti, precum si indirect, printr-o retea de 10 dealeri locali si al magazinelor de tip DIY (Hornbach, OBI, Leroy Merlin, BauMaxx, Metro etc.). Totodata, livreaza produse specifice in mod direct si pentru centre imobiliare, proiecte de tip ANL si lucrari dezvoltate de primarii.
Dan Cotiga, Key Account Manager al Benati: „Consideram ca piata de profil s-a stabilizat in ultimul timp, procesul de selectie a celor implicati, determinat de recesiune, finalizandu-se. Ca o opinie personala, estimez ca domeniul se va inscrie, incepand de anul acesta, pe un trend ascendent, mai ales ca firmele din bransa au inceput sa-si achite la termen creantele si sa creasca, astfel, gradul de fidelitate reciproca in mediul de afaceri. Situatia este optima si la export, intrucat pe aceste piete se fac eforturi pe toate planurile pentru depasirea efectelor negative ale recesiunii. Principalul obiectiv pe care il avem in vedere pentru anul in curs este reprezentat de dezvoltarea sectiei de finisare, prin automatizarea liniilor de vopsire a usilor de interior. De asemenea, vizam o crestere de 10% a cifrei de afaceri, fata de cele 9,3 milioane de lei consemnate in 2011. In procesul de executie al ferestrelor prelucram esente de pin, meranti si stejar si dispunem de o capacitate de fabricatie de 10.000 mp/schimb de ferestre standard. Pe segmentul usilor, capacitatea de productie se situeaza la nivelul de 10.000 mp de ansambluri/schimb, fiind executate modele pentru interior, exterior si speciale, din lemn masiv sau cu structura celulara. Beneficiarii s-au orientat anul acesta catre sortimente personalizate, cu un raport optim calitate-pret, avand aspect deosebit si un grad ridicat de performanta”.
|