IZOTEC GROUP: Mentinere a cotei exportului |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 09 Feb 2012 10:18 |
Compania Izotec Group a investit anul trecut preponderent in diversificarea distributiei produselor specifice atat la nivel intern, cat si extern. Astfel, in primele luni din 2011 a fost inaugurat un spatiu de prezentare in Bacau, iar la jumatatea anului trecut s-a deschis un showroom in cadrul unitatii de productie. Firma deruleaza operatiuni de export in Italia, Franta si Belgia, cota acestora in 2011 fiind la aproximativ acelasi nivel ca in 2010. Pe plan autohton livrarile se efectueaza prin reteaua proprie de 6 showroom-uri si in mod indirect, prin parteneriatele cu 200 de dealeri.
Radu Trufin, director executiv al Izotec Group: „In anul 2011 ne-am conservat cifra de afaceri din 2010 si, de asemenea, am deschis doua magazine proprii. Impreuna cu Gealan Romania, anul trecut am promovat vitrajul static uscat STV, tehnologie disponibila in premiera pe piata nationala de tamplarie din PVC. Cele mai multe comenzi le-am inregistrat pentru seria Clasic (cu trei camere de izolare) utilizata la ansambluri destinate imobilelor rezidentiale particulare din Moldova. Pentru 2012 avem ca scop principal reconfigurarea showroom-urilor Izotec. Totodata, strategia noastra pentru dezvoltare presupune adoptarea unor masuri, precum: optimizarea fluxurilor logistice, finalizarea solutiilor IT aflate in curs de implementare si consolidarea portofoliului de produse. Materialele folosite in procesul de executie sunt: profile Gealan, feronerie Roto sau Winkhaus si geam termoizolant realizat si livrat de firma Ro Grup Glass. Segmentul de piata pe care ne derulam activitatea a fost influentat in 2011 de scaderea numarului de proiecte din domeniul constructiilor, puterea de cumparare redusa a beneficiarilor si impactul negativ al mediului politic autohton. Totusi, unul dintre obiectivele de dezvoltare pe care l-am avut in vedere a constat in cresterea performantei profesionale a angajatilor nostri”.
|