MOBISTAR: Incasarile se inscriu pe un trend ascendent |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 12 Sep 2012 13:59 |
Oferta de usi a grupului de firme Mobistar, Wooden Doors International si Soft Design Company include modele de interior, pentru exterior si o categorie speciala de usi secundare destinate exclusiv exportului. Capacitatea de fabricatie pentru primele doua game se situeaza la 40 unitati/luna, in vreme ce nivelul celor livrate in strainatate este de 2.900 unitati/luna.
Aurora Popescu, director de achizitii in cadrul Wooden Doors International: „In cadrul grupului nostru, firma Soft Design Company s-a implicat in productia modelelor pentru clientii finali din tara, Mobistar le distribuie pe plan national, iar Wooden Doors International indeplineste exclusiv comenzile pentru export, provenite preponderent din Germania. Sortimentele destinate pietei externe se realizeaza in cadrul acesteia se realizeaza din esente de rasinoase si se livreaza nefinisate. Cele de interior integreaza esente de stejar, tei, rasinoase, iar usile pentru exterior sunt executate din stejar sau rasinoase. In cadrul tuturor gamelor, se executa inclusiv modele la comanda, iar in procesul de executie se utilizeaza feronerie AGB, G-U sau Verofer, finisaje pe baza de apa realizate in Italia si livrate de Sirca si Chemicalcom Adya si geam termoizolant fabricat de societatea Avitra. Cele mai numeroase cereri au vizat modele de exterior (din stejar) si de interior (din tei), au provenit din Capitala si au avut costuri diferite, in functie de proiect. Livram produse atat catre proiecte finantate din fonduri private, cat si publice (dintre care predomina imobilele istorice) in mod direct, precum si indirect, prin intermediul retelelor comerciale Bricostore, Baumax, Hornbach, Mr. Bricolage si Leroy Merlin. Anul acesta evolutia optima a activitatii ne-a permis sa obtinem o majorare de 10% a incasarilor in primul semestru din 2012 si speram ca aceasta crestere se va remarca pana la finalul exercitiului financiar in curs, fata de cele 10,6 milioane de lei consemnate la nivel de grup in 2011. Strategia de expansiune pe care o avem in vedere pentru al doilea semestru presupune accesarea de fonduri europene pentru retehnologizare, achizitia de utilaje second-hand, precum si promovarea gamei de parchet realizat din lemn masiv stratificat de stejar, pe care am lansat-o in urma cu doua luni. Situatia bransei este, in continuare, destul de dificila, intrucat cererea de tamplarie din lemn stratificat este redusa in raport cu potentialul pietei”. |