Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 26 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - PORTA BRAND: Crestere de 30% a cifrei de afaceri in 2011
PORTA BRAND: Crestere de 30% a cifrei de afaceri in 2011
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 04 Oct 2011 14:52
Principalele obiective de dezvoltare pe care le are in vedere compania Porta Brand B&M, unul dintre cei importanti distribuitori de usi fabricate de Porta Doors din sud-estul Europei, constau in deschiderea de noi showroom-uri (in orasele de langa Bucuresti precum Ploiesti, Targoviste, Alexandria etc. si in Bulgaria) si inaugurarea unui nou spatiu logistic. Totodata, se au in vedere si alte aspecte, precum extinderea retelei de revanzatori si consolidarea prezentei in mediul online.
 
Viorel Birloveanu, administrator al Porta Brand: „In prezent, detinem trei magazine si avem numeroase contracte cu dealeri din Romania si Bulgaria, 50 dintre acestia fiind de dimensiuni mari si promovandu-ne produsele in spatiile proprii de prezentare. Un alt canal de distributie este reprezentat de mediul online, unde am investit sume importante pentru campanii de promovare si am avut rezultate foarte bune, cu precadere in ceea ce priveste atragerea de clienti - persoane fizice. Dispunem de un depozit cu o suprafata de 3.000 mp si efectuam distributie directa inca de la debutul activitatii (in 2009) cand am preluat activitatea celui mai mare distribuitor Porta Doors din Romania, Chemicalcom Adya. Actualmente, avem in stoc aproximativ 40.000 de usi si tocuri, comercializam toate modelele Porta Doors (de interior, exterior, metalice, tehnice etc.) si asiguram montaj, consultanta si transport gratuit pentru sortimentele livrate. Gama cel mai bine comercializata este Porta Decor, o dinamica optima fiind inregistrata si de Minimax si Porta Nova. De asemenea, majoritatea vanzarilor se efectueaza in Bucuresti si judetul Ilfov, precum si in alte orase mari din tara, precum Cluj-Napoca, Brasov, Pitesti, Ploiesti etc. In prima parte a anului am majorat preturile in medie cu 7% la sortimentele Porta, dar, pentru ca am aplicat o strategie de afaceri potrivita, efectele recesiunii nu ne-au afectat in mod semnificativ. Din punctul nostru de vedere, avantajul perioadelor de criza economica este reprezentat de eliminarea firmelor caracterizate de o activitate neprofesionista si necorespunzatoare. Totusi, dezvoltarea domeniului este determinata de evolutia segmentului constructiilor. Avand in vedere ca executia de locuinte a stagnat la nivelul din 2010, nu se preconizeaza modificari semnificative in bransa furnizorilor de usi. In ceea ce priveste evolutia cifrei de afaceri, pentru 2011 estimam obtinerea unei majorari de pana la 30% fata de nivelul de 3,8 milioane de lei din 2010, in conditiile in care, in primul semestru din 2011, am consemnat 2 milioane de lei raportat la perioada similara din 2010, cand am inregistrat 1,6 milioane de lei. Pentru 2012 ne-am propus consolidarea ritmului de crestere la circa 10%”.
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left