PREMIILE EURO-FEREASTRA
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:26
|
Parte a concernului nipon Asahi - cu o vasta experienta in domeniul sticlei - AGC s-a implicat puternic in ultimele decenii in identificarea celor mai bune solutii vitrate arhitecturale pentru o mare diversitate de aplicatii. Cu o cifra de afaceri de peste 11 miliarde USD, grupul acorda o mare importanta inovatiei si protectiei mediului. Atentia este in mod constant indreptata spre realizarea unor produse care sa asigure niveluri ridicate de confort termic, protectie fonica si securitate constructiilor moderne. Avand in vedere caracteristicile materialelor promovate, cea mai simpla cale de popularizare a marcii este reprezentata de vizualizarea imobilelor ce integreaza sticla AGC. Avantajul competitiv detinut de grupul din Japonia, cu o prezenta solida pe toate meridianele globului inclusiv in spatiul comunitar, este dat de multitudinea solutiilor propuse partenerilor, pentru fiecare tip de aplicatie compania oferind solutia optima, care sa corespunda solicitarilor aferente proiectului respectiv.
|