Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 17 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUKONISGTAHL:Strategie de marketing pentru consolidarea cotei de piata
ALUKONISGTAHL:Strategie de marketing pentru consolidarea cotei de piata
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 15 Apr 2013 13:18
Compania Alukönigstahl, din Bucuresti, reprezentanta grupului Konig – Austria, a implementat in perioada recesiunii o strategie proactiva de adaptare la noile cerinte ale pietei de sisteme arhitecturale din aluminiu. Astfel, pe fondul dezvoltarii puternice a segmentului de energie regenerabila, conducerea societatii a luat decizia abordarii sistematizate a domeniului respectiv, ceea ce a determinat ca in 2012 ponderea acestuia in cifra de afaceri sa ajunga la cota de 18% - 20%. In continuare, insa, strategia Alukönigstahl se concentreaza pe consolidarea pozitiei detinute pe segmentul profilelor din aluminiu si otel destinate executiei de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, cota de piata detinuta pe segmentul solutiilor premium depasind nivelul de 60%. De asemenea, orientarea spre cercetare-dezvoltare a furnizorilor de sisteme reprezentati in Romania a ramas nealterata, fapt ce asigura o dinamica deosebita procesului de inovare si, implicit, o imbunatatire continua a caracteristicilor tehnice aferente produselor promovate. In acest an, se intentioneaza implementarea unui program ambitios de investitii. „Fondurile alocate vor insuma aproximativ 1,2 milioane de euro si vor viza renovarea centrului logistic pe care il detinem deja in zona de sud a capitalei. De asemenea, proiectul mai prevede edificarea unei hale moderne, cu o suprafata de 2.700 mp, care va fi destinata depozitarii celor mai solicitate sisteme pe piata locala. Din punct de vedere strategic, in intervalul urmator ne vom orienta inclusiv spre un segment de piata in care prezenta companiei noastre a fost mai putin resimtita. Este vorba despre domeniul compartimentarilor, unde va fi derulata o activitate mult mai intensa in viitor. Decizia este justificata de conditiile obiective constatate pe piata imobilelor de birouri, unde au loc numeroase mutari ale sediilor de companii, situatie in care se impune reamenajarea spatiilor interioare, pentru satisfacerea cerintelor noilor chiriasi. Totodata, ne propunem sa introducem in portofoliu o serie de produse noi, cum ar fi, de exemplu, rulourile interioare si sistemele din aluminiu ceva mai simple, venind astfel in intampinarea cererii anumitor clienti care s-au reorientat catre export, efectuand livrari in zona tarilor arabe, unde exigentele de termoizolare sunt mult mai scazute. Estimam ca acest debuseu va contribui in mare masura la consolidarea pozitiei pe care o detinem in sectorul profilelor standard”, a incheiat Attila Beer, administrator al societatii. Informatii suplimentare, la www.alukoenigstahl.ro
 
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left