Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
10 Feb 2013 11:31
|
Concernul nipon Asahi Glass Corporation, unul dintre principalii competitori ai pietei internationale a vitrajelor arhitecturale, a anuntat recent rezultatele financiare aferente anului fiscal 2012. Conform informatiilor oficiale date publicitatii, in intervalul mentionat grupul din Japonia a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 1.190 miliarde yeni (circa 11,9 miliarde USD), ceea ce reprezinta o diminuare de 2% fata de 2011. Pentru aceeasi perioada, veniturile operationale au insumat 92,94 miliarde yeni (-43,9%), iar profitul net s-a situat la 43,79 miliarde yeni (-54%). Analiza structurala indica, pentru segmentul de sticla, vanzari de 564,6 miliarde yeni (situate la aproximativ aceeasi cota ca in 2011, cand valoarea acestora a fost de 554,4 miliarde yeni). Comentand rezultatele prezentate, conducerea concernului a afirmat ca livrarile din Japonia s-au majorat destul de puternic, aceasta fiind considerata o consecinta a cataclismului natural care a avut loc in urma cu doi ani. De asemenea, cantitatile comercializate in celelalte regiuni ale Asiei au fost, la randul lor, importante. La polul opus s-a situat Europa, unde rezultatele s-au depreciat considerabil, mai ales in partea de vest a continentului. In ceea ce priveste America de Nord, cererea s-a mentinut la un nivel scazut. Livrarile de sticla pentru aplicatii fotovoltaice au consemnat, la randul lor, o corectie negativa, principalii factori care au dus la aceasta fiind constituiti de diminuarea cererii si de cresterea competitiei pe piata de profil. Pentru 2013, previziunile expertilor financiari ai AGC indica obtinerea unor vanzari de 1.300 miliarde yeni si a unui profit net de 50 miliarde yeni. Informatii suplimentare, la www.agc.com
|