Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 19 Octombrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - AGC isi optimizeaza oferta pentru atingerea tintelor de sustenabilitate
AGC isi optimizeaza oferta pentru atingerea tintelor de sustenabilitate
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 28 Iun 2016 10:51
Activitatea liderului european al inovatiei in domeniul sticlei arhitecturale – AGC Glass Europe – a fost recompensata in cadrul ceremoniei de premiere, care a urmat Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade Cortina (editia 2016), cu trofeul EURO-Fereastra, la categoria „Inovatie si Tehnologie”. Premiul a fost inmanat directorului general din Romania, Dragos Matei, distinctia simbolizand, in acelasi timp, o recunoastere a valorii acestui specialist si a eforturilor sale de educare a pietei de profil in ceea ce priveste importanta alegerii corecte a solutiilor vitrate si adaptarii acestora la cerintele specifice fiecarui proiect. Juriul si-a motivat decizia prin dinamismul dovedit de-a lungul anilor de grupul nipon in ceea ce priveste adaptarea continua a portofoliului de produse la cele mai exigente solicitari ale arhitectilor si beneficiarilor finali, specialistii AGC anticipand evolutia pietei si reusind de fiecare data sa propuna cele mai bune solutii, optimizate din punct de vedere al abordarii sustenabile.
 
Peste 40% din capacitatile de productie se afla in Europa
AGC detine o experienta relevanta in domeniul vitrajelor arhitecturale, pozitionandu-se in topul mondial al furnizorilor de profil. Compania este activa pe piata de peste un secol, iar evolutia sa a fost accelerata, fapt ce a asigurat un succes notabil intr-un mediu extrem de concurential. Avand mai mult de 50.000 de angajati si coordonand activitatea a peste 200 de subsidiare care opereaza pe plan mondial, concernul japonez isi focalizeaza atentia asupra zonei europene, fapt demonstrat de existenta in regiune a peste 40% a capacitatile sale de fabricatie. Conform strategiei actuale de dezvoltare, principalele obiective vizate in acest moment sunt reprezentate de consolidarea si diferentierea tehnologiilor utilizate, orientarea spre solutiile ecologice, precum si ofertarea prioritara a partenerilor din regiunilor unde se consemneaza rate sustinute de crestere a cererii. Subsisdiara locala a fost fondata in 2003, de-a lungul a peste un deceniu aceasta livrand produse speciale pentru un numar important de obiective de mare anvergura din Bucuresti si de pe plan national.
 
Vanzarile de sticla float au depasit 2,6 miliarde USD pe plan comunitar
Raportul financiar aferent anului precedent indica la nivel de grup o cifra de afaceri a diviziei de sticla de 6,13 miliarde USD, in crestere fata de incasarile consemnate in 2014. Rezultate au fost satisfacatoare pe aproape toate pietele-tinta, contributia reprezentantei din Europa fiind de 2,64 miliarde USD. In ceea ce priveste previziunile, managerii AGC sustin ca in 2016 va avea loc o ascensiune a livrarilor de sticla intr-un ritm accelerat, ca urmare a majorarii cantitative destul de semnificative estimate pentru majoritatea regiunilor, in pofida impactului negativ al scaderii pretului la anumite grupe de produse. De asemenea, se mai estimeaza ca, desi mediul economic global va ramane impredictibil, livrarile AGC de vitraje pentru aplicatii arhitecturale se vor pastra robuste in Asia si in cele doua Americi. Pe plan comunitar se asteapta ca vanzarile sa se consolideze in ansamblul lor, mai ales in vestul continentului, cu toate ca evolutia incasarilor din zona est-europeana este imprevizibila, pe fondul fluctuatiilor ale cererii. In conditiile date, pentru 2016 este posibil ca vanzarile nete ale AGC sa sporeasca pana la aproximativ 12,39 miliarde USD, la nivelul tuturor diviziilor.
 
Noutati absolute pe segmentul sticlei vopsite
Referitor la realitatile pietei din Romania, Dragos Matei a aratat ca „atat la nivel european, cat si national consemnam o usoara sporire a cererii de sticla arhitecturala, generata, cel mai probabil, de reluarea investitiilor din domeniul constructiilor. Pe acest fond, observam ca anumite categorii de produse, cum ar fi, de pilda, cele care asigura majorarea eficientei energetice, cresterea sigurantei si imbunatatirea designului interior au mult mai solicitate de parteneri, iar noi consideram tendinta respectiva ca fiind sustenabila. Pentru a ne alinia noului curent, ne-am respectat traditia si am lansat in ultimul an o serie de produse inovatoare, dintre care merita amintite familia Stopray cu functie de izolare termica si control solar, Stratobel Strong, Matelac T etc. De asemenea, foarte recent am reinnoit gama Lacobel si am introdus in portofoliu sistemul Matelac 2020, care include 20 de nuante in versiuni lucioase si mate, grupate in trei linii: The Classics, The Trendies, respectiv The Exclusives. Semnalele primite din partea pietei demonstreaza ca utilizatorii apreciaza aceste solutii. Mai trebuie mentionat faptul ca in perioada urmatoare ne vom concentra pe o dezvoltare puternica a serviciului de consultanta tehnica, pentru a asigura partenerilor toate conditiile necesare in vederea alegerii corecte a celor mai potrivite modele pentru fiecare proiect in parte. Sticla AGC se foloseste in multe sectoare de activitate de la electronice si electrocasnice, la designul interior si executia de fatade, pana la industria auto si cea a energiei solare, noi fiind mandri ca imbunatatim zi de zi viata oamenilor de pe toate continentele”. 
 
12560 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 130 (October 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK