Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 22 August 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - VBH: Impact pozitiv al marcii greenteQ pe piata de profil
VBH: Impact pozitiv al marcii greenteQ pe piata de profil
PREMIILE EURO-FEREASTRA Scris de Camelia Pantel 19 Iun 2015 14:52
La cea de-a saptea editie a Conferintei Internationale despre Sisteme de Tamplarie si Fatade EURO-Fereastra 2015, care a avut loc pe data de 25 mai 2015, la Bucuresti, furnizorul de feronerie si accesorii VBH Romcom a fost distins cu un trofeu la categoria Sustenabilitate & CSR. Premiul i-a fost acordat ca urmare a faptului ca VBH comercializeaza gama greenteQ, caracterizata in principal prin calitate, ecologie si tehnologie, ceea ce se subscrie conceptului dezvoltarii durabile. Disponibile la nivel international, produsele greenteQ se adreseaza deopotriva sectorului constructiilor (sunt un sortiment de baza pentru fabricarea si instalarea de ferestre si usi) si comertului, indeplinind cele mai exigente cerinte functionale si tehnologice actuale. Pentru promovarea acestor solutii inovatoare in domeniul tamplariei termoizolante si contributia speciala adusa la dezvoltarea pietei autohtone de ferestre, firma a obtinut, astfel, unul dintre cele 12 premii acordate la aceasta categorie, in cadrul evenimentului fiind adjudecate 30 de trofee si 51 de premii.
 
Expansiune sustinuta deopotriva pentru corporatie si reprezentanta locala
 
Prezenta pe piata autohtona incepand cu anul 1997, firma s-a dezvoltat permanent, detinand in prezent sase depozite proprii (in Targu Mures, Timisoara, Bucuresti, Brasov, Piatra Neamt si Baia Mare) si avand parteneriate strategice cu societati din Constanta, Craiova, Cluj-Napoca si Vatra Dornei. Compania este membra a corporatiei internationale VBH Holding, cu filiale proprii in peste 30 de tari si care lucreaza cu peste 2.500 de angajati. Reprezentanta autohtona are 56 de salariati si efectueaza livrari pe intreg teritoriul tarii, in oferta acesteia regasindu-se feronerie si accesorii pentru ferestre (cu o pondere de 45% din total) si usi (28% din total), respectiv elemente destinate montajului/fixarii, unelte, garnituri sau produse chimice. Detinatoare a marcii proprii greenteQ (destinata montajului profesionist), VBH a dezvoltat parteneriate strategice cu alte corporatii renumite din domeniu (Roto, Siegenia, Hoppe, Giesse, Geze, Fuhr, Assa Abloy, Ellen, Primo, Guttman, KFV etc.), activand ca o adevarata platforma de distributie globala pentru acestea. Astfel, VBH Holding a inregistrat in 2014 vanzari consolidate in valoare de 659 milioane de euro, in timp ce VBH Romcom (Targu Mures), firma prin intermediul careia activeaza pe piata autohtona a raportat o cifra de afaceri in valoare de 39,8 milioane de lei (in crestere fata de 2013, cand au fost consemnate vanzari de 38 milioane de lei). Potrivit declaratiilor managerilor firmei, evolutia optima survine chiar daca pe piata de profil pot fi remarcate numeroase probleme dintre care se disting: „faptul ca utilizatorii nu stiu sa aleaga produsele de calitate din varietatea de oferte disponibile, slaba putere de cumparare a clientilor, dezinformarea cumparatorilor de catre anumiti furnizori de profil, lipsa de personal calificat, influenta negativa a factorilor politici sau scaderea ponderii proiectelor finantate din fonduri publice”.
 
Solutii inovatoare, incluse in gama greenteQ
 
Denumirea marcii greenteQ, integreaza literele „green” (verdele este culoarea traditionala a marcii VBH, simbolizand in intreaga lume conceptul de dezvoltare durabila), „Te”, deoarece tehnologia si expertiza sunt, de asemenea, specifice acestui brand si „Q”, intrucat calitatea reprezinta aspectul primordial al companiei.
Gama greenteQ include, pe langa feroneria pentru usi si ferestre (manere, balamale, conectori, sisteme tip „broasca”, garnituri, opritoare, rozete etc.) si o serie de alte produse chimice (folia de montaj, banda adeziva, spuma poliueratica, silicon etc.) si accesorii (profile de etansare, motoare pentru rulouri, glafuri de interior, plase de protectie de tip rulou impotriva insectelor, scule). Fiecare dintre aceste produse se caracterizeaza in principal printr-un raport optim calitate-pret. Dintre ele, se remarca noul maner pentru ferestre greenteQ Senso, care revolutioneaza tehnica de profil, prin integrarea alarmei si a functiunii climatice. Avand montaj si intretinere foarte usoare, produsul reprezinta o solutie simpla si sigura pentru fereastra, care nu necesita utilizarea de fitinguri suplimentare. Gratie designului atractiv, acesta poate fi utilizat deopotriva la cladirile noi sau la cele aflate in curs de reabilitare. Un alt produs de top din cadrul categoriei greenteQ este reprezentat de Climate Conformal System. Certificat de Institutul pentru Tehnica Ferestrelor IFT Rosenheim, acesta reprezinta un concept unic, care permite schimbarea ferestrei in timp util, fara tencuieli suplimentare. Fiind utilizabil in mod universal, acesta are trei modalitati de aplicare (standard, in exterior sau sub toc) prin asamblarea a doar patru elemente, respectiv: greenteQ profil Climate Conformal, greenteQ MS adeziv polymer alb, greenteQ surub de montaj FH si greenteQ surub de montaj CH, la care se adauga, optional, greenteQ banda de montaj Vario 3. Instalarea rapida si perfecta, reprezinta principalul avantaj pentru care Climate Conformal System este recomandat pe scara larga atat de montatori, cat si de arhitecti. Solutiile inovatoare si unice pe piata, dar si politicile sustenabile de productie si livrare adoptate in cadrul VBH i-au adus companiei recunoasterea internationala, acesta fiind considerata in prezent una dintre cele mai importante firme de profil. 
 
12391 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 128 (August 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK