COMPANII: Ramplast Distributie implementeaza o strategie manageriala profesionista |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
25 Iun 2009 11:30
|
Pentru a contracara efectele recesiunii, societatea Ramplast Distributie a aplicat procedee de optimizare a activitatii. "Compania noastra este prezenta de mai putin timp pe piata interna, motiv pentru care, in intervalul ianuarie-martie 2009, am reusit sa inregistram o cifra de afaceri situata peste nivelul din primul trimestru al lui 2008. Totodata, consider ca actuala criza economica nu-si va face simtite efectele si asupra societatii Ramplast Distributie, fiind de parere ca o strategie manageriala profesionista poate duce la evitarea unor eventuale dificultati. O metoda de preintampinare a consecintelor scaderii pietei specifice, adoptata la nivelul firmei, a fost eficientizarea stocurilor de sisteme, in continuare incercand sa identificam furnizori consacrati si stabili, care vor rezista in bransa de tamplarie", a declarat Stefan Marius, director de vanzari al Ramplast Distributie Profile. (Simona Ene)
|