COMPANII: Strategia comerciala a Melcret AT presupune participarea la licitatii |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
07 Mai 2009 11:30
|
Compania Melcret AT, din Galati, va utiliza, in continuare, diverse metode de impulsionare a vanzarilor, cea mai importanta fiind constituita de participarea, ca subantreprenor de specialitate, la proiecte de anvergura. "Strategia comerciala a firmei consta in promovarea produselor prin prezenta la licitatii. Consideram ca expunerea directa a caracteristicilor gamei de sortimente specifice contribuie la identificarea precisa a cerintelor clientilor, permitandu-ne, totodata, optimizarea procesului de selectie a partenerilor. Aceasta activitate reprezinta o componenta importanta a politicii de marketing, dar punem accent si pe alte elemente, precum calitatea produselor sau indeplinirea solicitarilor beneficiarilor. Perioada dificila pe care o traverseaza companiile de pe piata de tamplarie termoizolanta ar putea impune, in anumite cazuri, o expansiune in teritoriu a ariei de promovare. Deocamdata, executam lucrari in Braila, Bucuresti, Focsani, Calarasi, Iasi, Tecuci si Galati. Astfel, in cazul in care segmentul propriu de activitate va suferi o restructurare, ca urmare a conditiilor dificile specifice bransei, nu vom fi afectati, de vreme ce nu ne axam preponderent pe distributia in cadrul unei retele clasice. Pe termen scurt, segmentele de piata pe care le vizam sunt reprezentate, in continuare, de proiectele de mari dimensiuni mari, iar lucrarile efectuate pentru persoane fizice nu constituie inca o prioritate (deoarece au o pondere de 10% din capacitatea de productie). Pentru anul in curs, ne mentinem portofoliul de contracte, in valoare de 3 milioane de euro", a afirmat Alexandru Teodorescu, director general al firmei. Informatii suplimentare, la www.melcretat.ro (Camelia Pantel)
|