NOU! A aparut revista Fereastra - editia martie-aprilie 2011 |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 30 Mar 2011 18:27 |
![]() Analiza pietei de tamplarie/sisteme din aluminiu constituie tema centrala a publicatiei
Tema centrala a editiei este constituita de analiza pietei de tamplarie/sisteme din aluminiu, in cadrul careia sunt prezentate declaratii ale conducerii firmelor: Alukonigstahl, Alumil Rom Industry SA, Metra East Europe, Hydro Building Systems, Eurotec Romania, Etem Building Systems, AkzoNobel Powder Coatings, Alprof, Aluprof, Electrostatic, Elvial, Jotun Powder Coatings, Metalbau Swiss, Reynaers, Invest Prod, Safa, Alusystem, Bordas Industrial Group of Aluminium (BIG Aluminium), Conalumil, Evolium Telecom, Glass Rom Impex, M Group Alproplast, Moteco Facade, Mimo Group, Plus Confort, Romabelt, Termoplast etc. La rubrica de companii sunt prezentate - in rezumat - cele mai importante aspecte legate de activitatea marilor societati din bransa, iar la sectiunea Agenda Externa, sunt reliefate principalele elemente caracteristice dinamicii pietei mondiale de profil. Sumarul publicatiei include: * ACTUALITATE: Moment decisiv in configurarea sectorului local de tamplarie; Scaderea vanzarilor determina personalizarea ofertei de ferestre din aluminiu si pereti cortina; * COMPANII: Noua legislatie din domeniu ar putea dinamiza activitatea bransei; PPTT intreprinde actiuni in vederea consolidarii relatiilor cu furnizorii; Avangarde Cons isi propune o majorare de 10% a cifrei de afaceri din 2011; BDM Grup Invest si-a extins livrarile in 20 de judete din toata tara; Operatiuni de export in Belgia pentru Cipsor Construct; Orientare explicita a Conexpert Group spre pietele externe; Managerii Dena Asis semnaleaza restructurarea multor producatori de ferestre; Societatea Dumbrava Rosie a consemnat vanzari de 5 milioane de lei; Conducerea Eldek Prod considera ca respectarea marcajului CE sustine dezvoltarea pietei; Sistem din PVC cu o valoare U de 0,74 W/mpK, de la Etem; Everest International realizeaza fatada Stadionului National; Geluval Stor estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor; Imroglass – Imsa a organizat un simpozion pentru specialistii din industria sticlei; Plast Technik vizeaza o majorare de 50% a cifrei de afaceri; Prod – Al – Conf consemneaza o evolutie constanta a cifrei de afaceri; Prodinvest Grup 99 asigura consultanta pentru accesarea de fonduri europene; Prometalic isi stabilizeaza livrarile din 2011; Soudal are ca obiectiv dezvoltarea segmentului de retail; Termoplast efectueaza o investitie de 1,5 milioane de lei in retehnologizare; Oficialii Vartex Productie considera ca obiectivele de interes public sunt prioritare; Verofer are in vedere extinderea activitatii pe pietele externe; * CONSULTANTA: Piata de tamplarie asimileaza rapid produsele inovatoare; Fatade moderne pentru cladirile actuale si cele ale viitorului; Recesiunea, urmata de un deceniu de crestere economica; Usa ideala pentru asigurarea accesului in imobile; Termo-fonoizolarea cladirilor, in noul context al sustenabilitatii; Panouri fotovoltaice si sisteme de umbrire – solutii optime de eficientizare; Instalarea ferestrelor in conditiile noilor exigente energetice; Tamplarie cu functii speciale, destinata utilizarii in conditii extreme; Promovarea conceptului de performanta energetica in statele UE * AGENDA EXTERNA: Corporatiile internationale isi consolideaza pozitia pe piata; ENGLISH SECTION: The year 2011, a decisive moment for the local joinery sector structure. Mai multe detalii despre aceste aspecte, precum si alte subiecte de actualitate se regasesc in paginile revistei Fereastra. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|