VEKA Romania anunta relansarea identitatii corporate a brandului |
Oportunitati & Comunicate Publicat de AG&F 11 Iul 2011 13:22 |
"Das Qualitätsprofil" este noua identitate de brand care insoteste de acum activitatile companiei germane VEKA pe piata de tamplarie termoizolanta din Romania. Relansarea identitatii respecta conceptul sub care compania si-a desfasurat activitatea in cei peste 40 de ani de activitate - oferirea de solutii tehnice de calitate superioara si spiritul de parteneriat cu clientii directi. Rebrandingul pe piata romaneasca este ilustrat online de noul site al companiei, care poate fi accesat la cunoscuta adresa, www.veka.ro. "Schimbarea a venit deoarece simteam ca era nevoie de un slogan care sa exprime mai bine principiile care ghideaza activitatea VEKA, filosofia de business a companiei, atat pe piata din Romania, cat si la nivel mondial. Am ales prin urmare aceasta sintagma care sa sintetizeze faptul ca VEKA ofera doar produse de calitate, servicii cu valoare adaugata ridicata si solutii inovatoare. Totodata, concomitent cu relansarea si prin intermediul noului site, anuntam viitorul sistem de profile SOFTLINE 82, sistem ce va deveni viitorul punct de referinta in productia de tamplarie cu grad ridicat de izolare termica. Acest sistem va fi disponibil romanilor incepand cu toamna acestui an", a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.
Serviciul de Comunicate si Anunturi Fereastra asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|