Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
06 Aug 2010 13:34
|
Asahi Glass Corporation (AGC), cu sediul central in Japonia, a dat recent publicitatii raportul referitor la rezultatele financiare aferente primelor sase luni din acest an. Conform documentului oficial, vanzarile au totalizat, in intervalul ianuarie - iunie 2010, peste 641,78 miliarde yeni (7,45 miliarde USD), in crestere cu 24,2% fata de perioada corespunzatoare a anului anterior. Pe segmentul produselor de sticla (destinate sectorului constructiilor si industriei auto), in al doilea trimestru din 2010 vanzarile au fost de aproape 145 miliarde yeni (1,7 miliarde USD), fiind cu 11% mari in comparatie cu veniturile corespunzatoare intervalului similar din anul precedent. Din punct de vedere al livrarilor pe arii geografice, acestea au fost de: 194,2 miliarde yeni in Japonia (+22,8%); 127,5 miliarde yeni in alte tari din Asia (+23,7%); 23,9 miliarde yeni in America (+30,4%); 59,8 miliarde yeni in Europa (+3,3%). Pentru intregul exercitiu financiar curent, specialistii concernului preconizeaza realizarea unei cifre de afaceri in valoare de peste 1.300 miliarde yeni (circa 15 miliarde USD), cu 13,2% mai mult fata de 2009. In pofida conditiilor economice care sunt inca destul de severe, economiile anumitor state au inceput procesul de redresare, gratie implementarii unor masuri ferme de stimulare, fapt ce a influentat rapid si cresterea veniturilor companiei. Astfel, in Japonia s-a consemnat o anumita majorare a exporturilor, in vreme ce economia Chinei a fost impulsionata, in principal, de cererea venita dinspre sectorul privat. In SUA a inceput sa se manifeste un proces de recuperare moderata, iar in Europa s-a reusit stoparea procesului de declin. Informatii suplimentare, la www.agc.co.jp
|