Anul fiscal 2017-2018 s-a caracterizat pentru dormakaba prin implementarea ultimelor masuri sinergice legate de fuziunea dintre cele doua companii. Procesul de integrare, inceput in 2015, a vizat stabilirea unui nou model de afaceri si de structura organizationala, in vederea consolidarii imaginii brandului, iar, in prezent, intregul efort se afla in faza de finalizare. Practic, acesta s-a incheiat in majoritatea statelor, cu mentiunea ca afacerile din Germania si SUA au fost afectate intr-o masura mai mare decat se estimase initial. In acest context, desi rezultatele financiare au inregistrat un anumit progres, el nu s-a situat la nivelul asteptarilor. Concret, incasarile au sporit cu 12,7% atingand 2,84 miliarde franci elvetieni (CHF), cresterea organica fiind de 2,6%. Contributia diverselor segmente de activitate la avansul general a fost diferita, astfel incat solutiile de acces au performat foarte bine (468 milioane CHF, cu 4,5% mai mare fata de perioada de referinta), iar noua divizie Key & Wall Solutions a raportat o majorare de 4,9%, pana la 387,5 milioane CHF. Din punct de vedere geografic, regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) nu a obtinut rezultatele dorite, acelasi lucru fiind valabil intr-o anumita masura si in cazul celor doua Americi, respectiv al zonei de limba germana din Europa DACH (Germania, Austria si Elvetia). In ceea ce priveste veniturile, profitul brut a sporit cu 11,3% ajungand la 431 milioane CHF, aferent unei marje de 15,2%. Anul fiscal s-a incheiat cu un profit net de 238,7 milioane CHF, ceea ce reprezinta o crestere de 6,3%. Gratie capacitatii mari de inovare, grupul a fost din nou selectat in clasamentul primilor 100 de lideri tehnologici activi pe plan mondial, publicat de agentia Thomson Reuters. In ceea ce priveste subsidiara dormakaba Romania, aceasta a anuntat vanzari de 12,23 milioane de lei in 2017, cu 16,5% mai mare fata de anul precedent.