Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 04 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - EXTRUPLAST: Trend ascendent al cifrei de afaceri din acest an
EXTRUPLAST: Trend ascendent al cifrei de afaceri din acest an
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Nov 2015 22:00
Planul de dezvoltare pus in aplicare anul acesta de managerii companiei Extruplast a vizat, in principal, dezvoltarea grupelor de produse furnizate prin sistemul propriu de distributie si extinderea capacitatilor de fabricatie, proiect pentru a carui implementare au fost alocate fonduri cu o valoare de doua milioane de lei. In continuare, pentru 2016,  este vizata dezvoltarea gamelor de produse destinate exportului. In 2014, firma a aniversat un deceniu de activitate, dar a marcat si o noua etapa a derularii de programe continue de dezvoltare in tot acest timp. In cele ce urmeaza, managerul firmei, Cristian Tamasan, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
 
- Cum decurg activitatile de livrare pe care le desfasurati?
- Actualmente, aproximativ 10% din productia totala de profile din PVC este livrata la export, in state precum Serbia, Macedonia, Franta sau Italia si, incepand de anul acesta, Republica Moldova. Pe plan intern, prin intermediul a 13 depozite proprii si a livrarilor directe pe care le efectuam, ne distribuim produsele la nivel national. De asemenea, punem la dispozitia tuturor partenerilor servicii speciale de consultanta specializata si transport.
 
- Care sunt particularitatile in ceea ce priveste solicitarile beneficiarilor?
- Pe pietele externe, am remarcat ca exista solicitari speciale pentru fiecare dintre sortimente. De exemplu, unii clienti solicita produse intr-o paleta mai larga de culori, altii tipuri speciale de profile. La nivel intern, daca acum un an ne erau solicitate preponderent sortimente din categoria economica, insa cu performante tehnice cat mai bune, in 2015, am observat o crestere a solicitarilor de produse din gama medie. In acelasi timp, cele mai numeroase comenzi pe care le-am inregistrat au provenit din Transilvania, Moldova si Bucuresti. Cererea pentru produsele din oferta proprie s-a inscris in 2015 pe un trend ascendent, desi, la nivel general, piata autohtona de profil a stagnat.
 
- Descrieti principalele categorii de produse pe care le promovati.
- Principala gama din oferta proprie este reprezentata de aproximativ cele 40 de tipuri de profile din PVC cu 4, 5 si 6 camere de izolare (marcile Spektra 60, Spektra 70 si Arkitek 70), a caror comercializare contribuie cu aproximativ 60% la cifra totala de afaceri. Diferenta este reprezentata de feroneria TGP (20%) si de noua paleta de feronerie si accesorii AGB pentru ferestre si usi, pe care am inceput sa o promovam in 2015. In unitatile de productie, sunt active 10 linii de extrudare dotate cu tehnologie de ultima generatie Greiner Extrusiontehnik Austria si Kraus Maffei Germania, care asigura o capacitate anuala de productie de 9.000 de tone. Nivelul optim al vanzarilor a determinat atingerea, in primele noua luni ale anului curent, a tintelor financiare pe care ni le-am propus. De asemenea, pana la finele exercitiului financiar curent, preconizam obtinerea unei majorari de aproximativ 5% a cifrei de afaceri in raport cu valoarea de 30,2 milioane de lei inregistrata in 2014.  
 
SISECAM
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left