Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 23 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 12 Iul 2018 07:25
Schüco si Roto sunt doua dintre cele mai cautate branduri din Germania, pe piata de ferestre. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Institutul FAZ impreuna cu Scoala Internationala de Management (ISM), ambele din Germania, cercetarea fiind citata in cadrul portalului specializat Fenster-Türen-Technik, administrat de RM Handelsmedien GmbH & Co KG, din Duisburg (care are aproape 49.500 de vizitatori unici pe an). Potrivit cercetarii comune a FAZ, Schüco a ocupat locul intai la categoria „producatori de ferestre”, iar Roto a secondat aceasta marca, de pe pozitia a doua. Alte marci plasate in top includ Veka si Velux.
„Cat de bun este un brand in termeni de pret, servicii si calitate, respectiv cum este perceputa marca de catre clienti? Pe baza acestor intrebari, specialistii institutului FAZ au efectuat, impreuna cu cei de la ISM, ancheta denumita «Cele mai ravnite marci din Germania». Timp de un an, intre 1 martie 2017 si 28 februarie a.c., au fost consultate peste 350 de milioane de surse online liber accesibile, cum ar fi website-uri de stiri (specializate sau generaliste), forumuri, canale din cadrul social media, blog-uri etc., toate din Germania. S-au analizat criterii ce tin de frecventa mentionarii marcii, fiind insa examinat si continutul publicat (inclusiv din punct de vedere al aspectului favorabil sau nefavorabil marcii). La final, s-a aplicat un sistem de punctaj, urmat de evaluarea finala”, a declarat pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung prof. dr. Arne Westermann, profesor de comunicare la ISM - Dortmund si coordonatorul stiintific al studiului.
In total, pentru aceasta cercetare, s-au identificat aproximativ 32 de milioane de mentiuni despre cele mai cunoscute 2.400 de branduri germane din mass-media digitale si social media.
Tot ca metodologie, evaluarea a tinut cont de „puterea” (impactul) marcii. Astfel, marca este examinata in cele trei domenii ale pretului, serviciilor si calitatii. Acestea sunt premisa esentiala pentru aducerea brandului in campul vizual al consumatorului. Puterea marcii reprezinta, in consecinta, o promisiune de performanta. Dar s-a evaluat si perceptia marcii, acest aspect fiind acoperit de cele trei categorii subiective: necesitate, emotie si incredere. Brandul genereaza disponibilitatea de a plati pentru a achizitiona produsul ce il poarta si intruneste loialitatea pe termen lung a clientilor. Cele doua dimensiuni formeaza impreuna valoarea totala pentru „cele mai ravnite marci din Germania”. Pentru informatii suplimentare cu privire la studiu, click aici!
 
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
TSV
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left