Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 19 Noiembrie 2018
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 12 Iul 2018 07:25
Schüco si Roto sunt doua dintre cele mai cautate branduri din Germania, pe piata de ferestre. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Institutul FAZ impreuna cu Scoala Internationala de Management (ISM), ambele din Germania, cercetarea fiind citata in cadrul portalului specializat Fenster-Türen-Technik, administrat de RM Handelsmedien GmbH & Co KG, din Duisburg (care are aproape 49.500 de vizitatori unici pe an). Potrivit cercetarii comune a FAZ, Schüco a ocupat locul intai la categoria „producatori de ferestre”, iar Roto a secondat aceasta marca, de pe pozitia a doua. Alte marci plasate in top includ Veka si Velux.
„Cat de bun este un brand in termeni de pret, servicii si calitate, respectiv cum este perceputa marca de catre clienti? Pe baza acestor intrebari, specialistii institutului FAZ au efectuat, impreuna cu cei de la ISM, ancheta denumita «Cele mai ravnite marci din Germania». Timp de un an, intre 1 martie 2017 si 28 februarie a.c., au fost consultate peste 350 de milioane de surse online liber accesibile, cum ar fi website-uri de stiri (specializate sau generaliste), forumuri, canale din cadrul social media, blog-uri etc., toate din Germania. S-au analizat criterii ce tin de frecventa mentionarii marcii, fiind insa examinat si continutul publicat (inclusiv din punct de vedere al aspectului favorabil sau nefavorabil marcii). La final, s-a aplicat un sistem de punctaj, urmat de evaluarea finala”, a declarat pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung prof. dr. Arne Westermann, profesor de comunicare la ISM - Dortmund si coordonatorul stiintific al studiului.
In total, pentru aceasta cercetare, s-au identificat aproximativ 32 de milioane de mentiuni despre cele mai cunoscute 2.400 de branduri germane din mass-media digitale si social media.
Tot ca metodologie, evaluarea a tinut cont de „puterea” (impactul) marcii. Astfel, marca este examinata in cele trei domenii ale pretului, serviciilor si calitatii. Acestea sunt premisa esentiala pentru aducerea brandului in campul vizual al consumatorului. Puterea marcii reprezinta, in consecinta, o promisiune de performanta. Dar s-a evaluat si perceptia marcii, acest aspect fiind acoperit de cele trei categorii subiective: necesitate, emotie si incredere. Brandul genereaza disponibilitatea de a plati pentru a achizitiona produsul ce il poarta si intruneste loialitatea pe termen lung a clientilor. Cele doua dimensiuni formeaza impreuna valoarea totala pentru „cele mai ravnite marci din Germania”. Pentru informatii suplimentare cu privire la studiu, click aici!
 
13408 de articole in baza de date
INOUTIC

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 138 (Octombrie 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
SIMONSWERK
20-23 nov 2018 EQUIP BAIE - Expozitie... Paris, FR
21 nov 2018 CONSTRUCTORI 2018 - Pi... Bucuresti, RO
22-23 nov 2018 Conferinta EUROCONSTRU... Paris, FR
22 nov 2018 PPTT - Specialistii fe... Bucuresti, RO
26-29 nov 2018 DEMO Metal Brasov, RO
29-30 nov 2018 RENEXPO InterHydro Salzburg, AT
05-06 dec 2018 Architect@work Stuttga... Stuttgart, DE
07-08 dec 2018 Architect@work Berlin Berlin, DE
12 dec 2018 GALA FPSC: Star Constr... Bucuresti, RO
26-29 dec 2018 THE BIG 5 - Internatio... Dubai, SA
14-19 ian 2019 BAU - Targ internation... München, DE
07-10 feb 2019 BAUEN & Wohnen Salzburg, AT
08-11 feb 2019 INFACOMA - Expozitie ... Maroussi, GR
12-15 feb 2019 BUDMA - International ... Poznan, PL
14-17 feb 2019 BAUEN & Energie Viena, AT
21-03 mar 2019 BATIBOUW - Exhibition... Bruxelles, BE
27-01 mar 2019 WORLD Sustainable Ener... Wels, AT
27-02 mar 2019 IBF - Targul Internati... Brno, CZ
01-03 mar 2019 Energiesparmesse World... Wels, AT
06-09 mar 2019 PENCERE - Instanbul Wi... Instanbul, TR
06-09 mar 2019 DOOR EXPO Instanbul, TR
06-09 mar 2019 Bulgaria Building Week Sofia, BG
06-09 mar 2019 EURASIA Glass Fair Instanbul, TR
11-15 mar 2019 ISH - Targ de material... Frankfurt, DE
13-16 mar 2019 MADE Expo Milano, IT
14-17 mar 2019 ROMTHERM - Expozitie ... Bucuresti, RO
14-17 mar 2019 MOBILA Expo Bucuresti, RO
14-17 mar 2019 CONSTRUCT - AMBIENT Ex... Bucuresti, RO
28 mar 2019 14th Annual EuropaProp... Bucuresti, RO
03-07 apr 2019 CONSTRUMA - Utilaje, e... Budapesta, HU
03-06 apr 2019 MOLDENERGY Chisinau, MD
03-06 apr 2019 MOLDCONSTRUCT Chisinau, MD
08-14 apr 2019 BAUMA 2019 Munchen, DE
12-19 apr 2019 ROENERGY - Expozitie i... Bucuresti, RO
16-18 apr 2019 S-E European Exhibitio... Sofia, BG
21-24 apr 2019 ROMHOTEL Bucuresti, RO
24-25 apr 2019 RENEXPO WATER & ENERGY... Belgrad, RS
14-17 mai 2019 INVENTIKA - Salon de i... Bucuresti, RO
14-17 mai 2019 KYIV WORLD BUILD Kiev, UA
14-17 mai 2019 METAL SHOW & TIB 2019... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-FEREASTRA - Confe... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-CONSTRUCTII: Conf... Bucuresti, RO
15-17 mai 2019 INTERSOLAR München, DE
21-24 mai 2019 INTERZUM - Furniture p... Koln, DE
26-29 mai 2019 CLIMA 2019 - Scientifi... Bucuresti, RO
27-29 iun 2019 TAMPERE - The Glass Pe... Tampere, FI
10-12 sep 2019 Composites Europe 2018 Stuttgart, GE
18-19 sep 2019 IEAS Bucuresti, RO
18-22 sep 2019 BIFE-SIM - Targ de mob... Bucuresti, RO
21-22 sep 2019 PHI - 23'st Internatio... Gaobeidian, CN