Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 24 Aprilie 2019
conf_2019
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
FAZ+ISM: Schüco si Roto - cele mai cautate marci pe piata germana de ferestre
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 12 Iul 2018 07:25
Schüco si Roto sunt doua dintre cele mai cautate branduri din Germania, pe piata de ferestre. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Institutul FAZ impreuna cu Scoala Internationala de Management (ISM), ambele din Germania, cercetarea fiind citata in cadrul portalului specializat Fenster-Türen-Technik, administrat de RM Handelsmedien GmbH & Co KG, din Duisburg (care are aproape 49.500 de vizitatori unici pe an). Potrivit cercetarii comune a FAZ, Schüco a ocupat locul intai la categoria „producatori de ferestre”, iar Roto a secondat aceasta marca, de pe pozitia a doua. Alte marci plasate in top includ Veka si Velux.
„Cat de bun este un brand in termeni de pret, servicii si calitate, respectiv cum este perceputa marca de catre clienti? Pe baza acestor intrebari, specialistii institutului FAZ au efectuat, impreuna cu cei de la ISM, ancheta denumita «Cele mai ravnite marci din Germania». Timp de un an, intre 1 martie 2017 si 28 februarie a.c., au fost consultate peste 350 de milioane de surse online liber accesibile, cum ar fi website-uri de stiri (specializate sau generaliste), forumuri, canale din cadrul social media, blog-uri etc., toate din Germania. S-au analizat criterii ce tin de frecventa mentionarii marcii, fiind insa examinat si continutul publicat (inclusiv din punct de vedere al aspectului favorabil sau nefavorabil marcii). La final, s-a aplicat un sistem de punctaj, urmat de evaluarea finala”, a declarat pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung prof. dr. Arne Westermann, profesor de comunicare la ISM - Dortmund si coordonatorul stiintific al studiului.
In total, pentru aceasta cercetare, s-au identificat aproximativ 32 de milioane de mentiuni despre cele mai cunoscute 2.400 de branduri germane din mass-media digitale si social media.
Tot ca metodologie, evaluarea a tinut cont de „puterea” (impactul) marcii. Astfel, marca este examinata in cele trei domenii ale pretului, serviciilor si calitatii. Acestea sunt premisa esentiala pentru aducerea brandului in campul vizual al consumatorului. Puterea marcii reprezinta, in consecinta, o promisiune de performanta. Dar s-a evaluat si perceptia marcii, acest aspect fiind acoperit de cele trei categorii subiective: necesitate, emotie si incredere. Brandul genereaza disponibilitatea de a plati pentru a achizitiona produsul ce il poarta si intruneste loialitatea pe termen lung a clientilor. Cele doua dimensiuni formeaza impreuna valoarea totala pentru „cele mai ravnite marci din Germania”. Pentru informatii suplimentare cu privire la studiu, click aici!
 
13687 de articole in baza de date
 

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 141 (Martie-Aprilie 2019)
Conferinta EURO-Fereastra - 2019
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
SIMONSWERK
08 mai 2019 SMART BUILDING & Innov... Bucharest, RO
14-17 mai 2019 INVENTIKA - Salon de i... Bucuresti, RO
14-17 mai 2019 KYIV WORLD BUILD Kiev, UA
14-17 mai 2019 METAL SHOW & TIB 2019... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-Fereastra: Confer... Bucuresti, RO
14 mai 2019 EURO-Constructii: Conf... Bucuresti, RO
15-17 mai 2019 INTERSOLAR München, DE
21-24 mai 2019 INTERZUM - Furniture p... Koln, DE
23-24 mai 2019 Conferinta Inginerilor... Constanta , RO
23 mai 2019 BIMcon 2019 Bucharest, RO
26-29 mai 2019 CLIMA 2019 - Scientifi... Bucuresti, RO
27-29 iun 2019 TAMPERE - The Glass Pe... Tampere, FI
27-28 iun 2019 Vienna Window Conventi... Viena, AT
10-12 sep 2019 Composites Europe 2019 Stuttgart, GE
18-19 sep 2019 IEAS 2019 Bucuresti, RO
18-22 sep 2019 BIFE-SIM - Targ de mob... Bucuresti, RO
21-22 sep 2019 PHI - 23'st Internatio... Gaobeidian, CN
23-25 sep 2019 EXPOAPA - Danube Easte... Bucuresti, RO
23-27 sep 2019 CERSAIE Bologna, IT
01-04 oct 2019 VITRUM Milano, IT
23 oct 2019 SMART Cities of Romani... Bucuresti, RO
24 oct 2019 7th Annual EuropaPrope... Warszawa, PL
30-03 nov 2019 INDAGRA - Targ interna... Bucuresti, RO
04-08 nov 2019 BATIMAT Paris, FR
06-07 nov 2019 Architect@work Munich, DE
04-05 dec 2019 Architect@work Düsseldorf, DE
14-18 ian 2020 SWISSBAU Basel, CH
15-17 ian 2020 POLYCLOSE - Targ de fe... Gent, BE
18-21 feb 2020 BAUTEC Berlin, DE
08-13 mar 2020 LIGHT & BUILDING - Tar... Frankfurt, DE
17-20 mar 2020 MOSTRA CONVEGNO Expoco... Milano, IT
18-21 mar 2020 FENSTERBAU FRONTALE - ... Nürnberg, DE
20 mar 2020 15th Annual EuropaProp... Bucuresti, RO
21-24 apr 2020 PAINT EXPO Karlsruhe, DE
04-08 mai 2020 IFAT worldwide Munchen, DE
25-26 iun 2020 IEX - Insulation Expo ... Nuremberg, GE
22-25 sep 2020 SECURITY ESSEN Essen, DE
06-08 oct 2020 ALUMINIUM Düsseldorf, GE
13-15 oct 2020 CHILLVENTA - Targul in... Nürnberg, DE
20-23 oct 2020 GLASSTEC - Prelucrare... Düsseldorf, DE
11-16 ian 2021 BAU - Targ internation... München, DE
23-27 feb 2021 R+T - Expozitie de rul... Stuttgart, DE
22-26 mar 2021 ISH - Targ de material... Frankfurt, DE