FEREASTRA: Editia Martie-Aprilie 2021 a revistei poate fi accesata GRATUIT! |
Furnizori de sisteme Publicat de Elena Icleanu 15 Apr 2021 06:54 |
![]() In deschiderea editiei este publicat un material realizat in colaborare cu PPTT si care are ca tema principala procesul de certificare a companiilor active in sectorul de tamplarie termoizolanta. Articolul subliniaza, inca de la inceput, necesitatea unui sistem coerent de reglementare si control al calitatii. In prezent, pe masa de lucru a patronatului se afla mai multe subiecte importante, care sunt legate de certificarea profesionala a companiilor din domeniul constructiilor, de adoptarea normativului de geam C47, respectiv de actualizarea normativului de siguranta la foc a constructiilor P118.
Piata de tamplarie, marcata numai punctual de pandemie
Conform planificarii anuale, rubrica de analiza include doua analize sectoriale referitoare la piata de tamplarie din aluminiu. Prima dintre ele, publicata sub titlul “Piata sistemelor din aluminiu - marcata doar punctual de efectele pandemiei”, abordeaza problematica companiilor din domeniu in contextul pandemiei de coronavirus, dar si alte aspecte ce influenteaza companiile din domeniu in aceasta perioada. Analiza include si opiniile reprezentantilor unor companii specializate, precum Alumil Rom, Alukönigstahl Romania, Cortizo, Etem Romania, Exalco Romania, Leykom, Tuplex Plastic, Akzo Nobel Powder Coatings SA, Alfa Best Real Line - Ecosfera Plast, Ally-Met Technology, Orgadata Romania, Reynaers Aluminium si Worm.
Analiza dedicata fabricantilor de tamplarie termoizolanta include date statistice privind evolutia sectorului si niste prime evaluari ale impactului pandemiei de coronavirus asupra companiilor din domeniu dupa un an de la declansarea crizei, precum si opiniile managerilor unor companii reprezentative, precum Alcon Plus, Frontal Production Rumänien, Invest Prod, Feva, Metalplast Construct, Nacon Invest, Prima Glass, Snoopy Impex, Systembau SPS, Tehnic Clima Aluminium si Zet Plast.
Compania selectata pentru articolul Cover Story din editia Martie-Aprilie, Salamander, reprezinta un brand traditional de sisteme pentru tamplarie, cu o prezenta globala, care si-a pus amprenta puternic asupra industriei ferestrelor. Materialul include principalele repere temporale in dezvoltarea companiei, date privind rezultatele financiare si exporturi, informatii privitoare la cele mai recente inovatii din portofoliul Salamander, precum si un interviu cu Adrian Mingiuc, managerul care coordoneaza business-ul Salamander in Romania.
La rubrica opinii, Mehmet Hyusein (director executiv, Weiss Profil), Dan Mironiuc (director general, Bucovrad), Floris Lazarescu (administrator, Romserv Invest), Cristian Tamasan (manager, Extruplast) si Robert Balan (director general, Schonberger) subliniaza perspectivele companiilor pe termen scurt si mediu, livrari si planurile de activitate ale companiilor pe care le reprezinta, precum si posibilitatile de dezvoltare ale pietelor pe care opereaza.
La rubrica Producatori & Furnizori sunt prezentate date referitoare la activitatea unor companii importante din domeniul tamplariei termoizolante, respectiv Aluprof SA, Assa Abloy, Bio Ferestre & Usi, Izotec Group, Olma Market Industry, Profi Plast Therm, Romeco Partner Profesional si Somfy.
Sectiunea Produse & Tehnologii este centrata in jurul targului international R+T Rolladen plus T, de la Stuttgart, organizat in acest an in sistem online, tinand cont de restrictiile impuse de necesitatea limitarii efectelor negative ale celui de-al treilea val al pandemiei Covid-19. Rubrica mai include noutati tehnice promovate de Rehau, Urban Maschinenbau, DOM Security si Roto.
Revista include si trei materiale de consultanta, avand ca tematici montajul ferestrelor termoizolante - de la teorie la practica, etanseitatea, impermeabilitatea si puntile termice la fatadele cortina, precum si fatadele hibride cu insertie de apa.
Editia se incheie cu TOP 500 Producatori de Tamplarie si Geam Termoizolant 2021. Pe 5 pagini sunt listate cele 500 de societati incluse in analiza, care au realizat afaceri de circa 821 milioane de euro in 2019, reprezentand circa 90% din piata de profil.
|