HILVE: Mentinere a trendului ascendent al vanzarilor pentru anul curent |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Iul 2015 18:02 |
![]() - Prezentati oferta proprie de produse si servicii.
- In oferta proprie se regasesc in principal produse realizate in Marea Britanie, respectiv paneluri decorative pentru usi din PVC (cu o pondere de 60% din total) si termoizolante (20%), precum si usi compozite, din gama premium. De asemenea, am inclus recent in oferta si o gama economica de paneluri decorative din PVC, fabricate in Ungaria precum si paneluri din HPL, in diverse nuante. Dintre serviciile auxiliare pe care le acordam clientilor, se disting cele de consultanta pentru usile compozite si transportul gratuit.
- Care sunt tendintele de achizitie remarcate anul acesta pe piata?
- In 2015, putem spune ca beneficiarii din toata tara opteaza preponderent pentru achizitia de produse din gama economica. Consideram, de altfel, ca aceasta este situatia la nivel national, intrucat efectuam livrari directe pe intreg teritoriul tarii. Cele mai numeroase comenzi le-am indeplinit in Bucuresti si judetul Cluj, beneficiarii achizitionand produsele noastre finite in cea mai mare proportie pentru locuinte individuale. De altfel, pe segmentul usilor compozite, anul acesta am remarcat o usoara majorare a comenzilor, care este de salutat, in conditiile in care pe piata autohtona sunt solicitate preponderent produse economice, iar concurenta ramane acerba si de foarte multe ori neloiala, mai ales in cazul firmelor locale. Comercializam aceste sortimente la dimensiunile solicitate de clienti si le livram gata de montaj oriunde in tara. De asemenea, punem la dispozitia partenerilor, numeroase game de produse, pentru a indeplini cat mai multe cereri. Astfel, pe segmentul panelurilor pentru usile termoizolante din PVC, gama sortimentala proprie include colectiile Economic, City, Classic si Modern, iar in domeniul usilor compozite sunt disponibile gamele 4, 6, 9, Luna, Arcada etc.
- Care sunt principalele dificultati ale pietei de profil?
- Din punctul nostru de vedere, cea mai presanta problema a pietei de profil este reprezentata de neincrederea vizibila in mediul de afaceri, atat intre firmele de profil, cat si intre clientii finali si companii. De asemenea, toata lumea este preocupata de lichiditati, iar singura asteptare este reprezentata de reluarea trendului de crestere a pietei.
|