Furnizorul german de echipamente profesionale pentru procesarea lemnului Homag a obtinut rezultate financiare remarcabile in 2017 atat in planul comenzilor, cat si in cel al incasarilor. Datele preliminare indica pentru comenzile aflate in stadiul de inregistrare o valoare de 1,36 miliarde euro (in crestere de la 1,16 miliarde euro cat erau in anul precedent), in vreme ce nivelul indicatorului de
backlog (ce desemneaza comenzile aflate in curs de executie, dar nefinalizate) se plasa, la finele lui 2017, la 541 milioane de euro. In ceea ce priveste vanzarile, acestea au inregistrat un salt de 13%, pana la 1,22 miliarde euro, iar rezultatele EBIT au sporit cu 46%, atingand 94,4 milioane de euro. Conducerea Homag a subliniat faptul ca o situatie pozitiva a fost inregistrata in toate regiunile unde compania desfasoara operatiuni comerciale, cea mai solida evolutie fiind raportata in China, cu toate ca inclusiv in Europa de Nord si de Est s-au consemnat sporuri consistente ale afacerilor. Cererea s-a majorat semnificativ pe segmentele sistemelor de retea destinate executiei de mobilier, sisteme de pardoseala si usi, avantajul competitiv major fiind constituit de oferta dintr-o singura sursa a unui pachet integrat
hardware-software. O etapa importanta in 2017 a fost reprezentata de lansarea pe piata a platformei deschise IoT, ca o adaptare la trendul actual de digitalizare. De altfel, aceste tendinte moderne, desi mari consumatoare de resurse financiare, nu au afectat ritmul de crestere a veniturilor, prin standardizarea proceselor si sistemelor fiind obtinute cresteri importante ale productivitatii. In Romania, produsele Homag sunt livrate de compania Sorin Mihai - Utilaje pentru Prelucrarea Lemnului. In 2016, firma a raportat o cifra de afaceri de 8,69 milioane de lei.