Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
13 Mar 2020 06:10
|
Rares Stoica, director general al Mediapress, precizeaza ca „piata profilelor din PVC Salamander destinate tamplariei termoizolante s-a inscris pe un usor trend ascendent in 2019 care s-a concretizat intr-o crestere de 10% a vanzarilor”, dar si ca spera intr-un an 2020 in care sa-si consolideze din punct de vedere financiar pozitia de lider de piata si sa mentina tendinta ascendenta a activitatii. Aceasta a mai adaugat ca, anul trecut, a remarcat orientarea cererilor venite din segmentul rezidential spre solutii inovatoare, mai complexe. „Clientii se orienteaza catre solutii tehnice complete, iar abordarea discutiilor de ofertare se axeaza acum pe intregul pachet, care face referire in acelasi timp la performanta tehnica, termen de livrare si pret. Punctul de lansare al noutatilor din acest an va fi, ca la fiecare editie, expozitia Fensterbau/Frontale 2020. Ne pregatim, de cateva luni, pentru lansarea si implementarea unor solutii noi, inovatoare, chiar revolutionare, as putea spune. Suntem foarte bucurosi sa anuntam ca aceste noutati vor fi implementate cu prioritate in randul clientilor nostri, pentru ca Romania inseamna pentru fabrica Salamander - Germania o piata de prima importanta atat din punct de vedere al cifrelor de vanzari, cat si al parteneriatului solid, de aproape 20 de ani, pe care il avem intre firmele noastre. In contextul problemelor mari pe care le intampina piata fortei de munca din Romania, conceptul Industry 4.0 este foarte important. Datorita faptului ca am inregistrat o crestere economica sustinuta, cei mai importanti operatori ai pietei au reusit sa se capitalizeze si odata cu aceasta sa acceseze in momentul retehnologizarilor solutiile cele mai noi propuse de producatorii de utilaje europeni. Cu siguranta, trebuie facute calcule legate de nivelul in care preturile medii ale produselor pot absorbi in timp importantele sume care trebuie alocate tehnologiilor noi. Orice piata cunoaste mereu ajustari. Am observat o modificare atipica a sezonalitatii pietei de tamplarie manifestata in ultimii doi ani, dar scaderile si apoi cresterile au avut justificari punctuale, lucru ce ma determina sa fiu optimist in ceea ce priveste tendinta generala a pietei pe termen scurt si mediu. In cazul unei eventuale contractari a cererii, vom incerca sa nu facem rabat de la calitate atat in cazul produselor propuse clientilor, cat si in cel al relatiilor de parteneriat dezvoltate, aceasta fiind in opinia mea singura metoda sustenabila care poate da rezultate pe termen mediu si lung”. Informatii suplimentare, la www.profilepvc.ro
|