Compania Midica Prod, membra a unui grup de firme, alaturi de societatea Faure Rom, cu sediul in judetul Ilfov, a demarat recent productia de balamale sudabile in urma unei investitii din fonduri proprii, iar noile accesorii din oferta se comercializeaza, in prezent, cu succes. „Initial, am vrut sa realizam aceasta investitie cu fonduri europene, insa Masura 3 a fost amanata de autoritati. Portofoliul propriu include, in acest moment, balamale sudabile tip profil-lacrima pentru usi/ porti metalice (cu o contributie de 40% la cifra totala de afaceri), balamale realizate la comanda (20%), accesorii (inclusiv automatizate) pentru porti, zavoare, usi culisante industriale, precum si mai multe tipuri de consumabile (discuri abrazive, electrozi de sudura etc.). Pentru acestea suntem reprezentanta autohtona a companiei Torbel Industrie (Franta), insa, pentru o parte din acestea, suntem deja producatori, aici, in Romania. Cea mai importanta dificultate careia trebuie sa-i facem fata in prezent este reprezentata de majorarea preturilor la materiile prime. Este o adevarata nebunie ceea ce se intampla, de exemplu, pretul otelului majorandu-se cu 60%, intr-un mod impredictibil. In acest context, am fost nevoiti sa efectuam la randul nostru o majorare a preturilor finite. Chiar si asa, deocamdata, reusim sa ne vindem foarte bine produsele si sper sa continuam in acelasi ritm. In ceea ce priveste evolutia pietei de profil, se discuta la modul serios despre o eventuala criza, desi pana acum sectorul constructiilor nu a fost foarte afectat de efectele pandemiei. Continuam sa ne concentram pe vanzari si sa atingem un volum cat mai important al acestora in actuala perioada de varf. Astfel, estimam o majorare a cifrei de afaceri din 2021 la nivel de grup cuprinsa intre 10% si 15%, in raport cu 2020. Anul trecut am reusit sa realizam si o reorganizare a celor doua societati membre ale grupului, activitatea firmei Faure Rom axandu-se mai mult, actualmente, pe operatiuni specifice segmentului imobiliar. Efectuam livrari pe plan national, atat direct (catre producatori de usi/ porti metalice si clienti finali), cat si indirect (prin parteneriate derulate cu retele de magazine de tip DIY si o retea proprie de distribuitori)”, a declarat Mirela Ionascu, directorul general al firmei. Informatii suplimentare, la
www.faurerom.com