NOU! Modificări importante la importul de sisteme din 2020, pe fondul pandemiei |
Furnizori de sisteme Publicat de AG&F 19 Ian 2021 06:56 |
![]() Publicatia – un posibil model pentru viitorul apropiat
In actualul context, consideram ca publicatia „Analiza importurilor de sisteme pentru tamplarie si a exportului de ferestre din primul semestru al anului 2020” a devenit un posibil model pentru viitorul apropiat, mai ales ca situatia specifica lunilor ianuarie-iunie a.c., atat cat s-a conturat pe baza datelor specifice de la INS, poate avea repercusiuni pe termen lung. De altfel, ceva mai relevanta este „Analiza importurilor de sisteme pentru tamplarie si a exportului de ferestre din 2019”, redactata la 11 ani distanta fata de momentul de varf al acestui domeniu economic, remarcandu-se ca in acel moment piata a ajuns la aproximativ 90% din nivelul la care se afla in 2008. In continuare, orice previziune este hazardata, pentru ca orice se poate intampla (doar conjunctural nu s-a intamplat in acest an), in urma unui soc asemanator ca amploare si intensitate celui din anul 2009. Atunci a fost vorba de un soc financiar, acum este unul sanitar, iar ambele creeaza disfunctii puternice politico-sociale. Totusi, pe baza analizei statistice elaborate de departamentul specializat al revistei Fereastra, se pot contura noi strategii de afaceri, care sa tina cont de exigentele actuale ale clientilor, care s-au schimbat dramatic in perioada pandemiei. Cat priveste exportul, comentariile cu privire la evolutia la zi a pandemiei in principalele state membre ale UE vor genera cu siguranta un moment de reflectie pentru cei care se ocupa de asemenea operatiuni comerciale si vor stimula, eventual, o abordare diferita, in vederea identificarii de noi piete, mai putin afectate de pandemie si, evident, profitabile, dar mai ales care sa se distinga prin obiceiuri normale de consum, bazate pe relatiile interpersonale mult mai convingatoare pentru formarea unei decizii de achizitie, in detrimentul celor „digitalizate”, in cadrul carora orice eroare sau derapaj sunt sanctionate aproape instantaneu cu pierderea clientelei, care se indreapta rapid spre alt comerciant „digital”. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|