Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 08 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - NOU! Modificări importante la importul de sisteme din 2020, pe fondul pandemiei
NOU! Modificări importante la importul de sisteme din 2020, pe fondul pandemiei
Furnizori de sisteme Publicat de AG&F 19 Ian 2021 06:56
A apărut noua analiza statistica a datelor referitoare la importul de sisteme pentru tamplarie (in primul semestru al anului 2020), care include informatii relevante in vederea conturarii cat mai precise cu putinta a evolutiei din domeniu. De asemenea, editia actuala a publicatiei Info-Sisteme, realizata in conditii exceptionale, determinate de efectele crizei sanitare, precum si celei politico-sociale pe care le traversam in prezent, nu mai cuprinde analiza exportului de tamplarie din PVC (intrucat datele de la INS nu au mai fost agregate, pana la momentul elaborarii publicatiei), dar comentariile includ anumite estimari pentru actualul exercitiu financiar, precum si pentru cel din 2021. Trebuie totusi mentionat ca si acestea, in contextul publicarii unor prognoze oficiale destul de incerte, au doar un caracter general, informativ. Chiar daca publicatia actuala are o forma ceva mai succinta, sunt astfel conturate, in mod unitar, principalele tendinte, prognoze si comentarii referitoare la situatia pietei importatorilor, fiind evidentiate unele perspective ale acestora, exclusiv pe termen scurt. De asemenea, sunt disponibile noi diagrame relevante cu privire la principalele tari importatoare de profile din PVC, aluminiu, feronerie si sticla arhitecturala, dar, din motive obiective, nu s-a mai reusit analiza aspectelor referitoare la livrarile pentru fiecare componenta, in particular. Structura importurilor si valoarea acestora, precum si informatiile inglobate in tabele si in diagrame constituie insa elemente relevante pentru a estima nivelul actual al pietei nationale de ferestre, in noul context economico-social, fiind un reper pentru intervalul traversat imediat dupa declansarea crizei sanitare mondiale.
Publicatia – un posibil model pentru viitorul apropiat
In actualul context, consideram ca publicatia „Analiza importurilor de sisteme pentru tamplarie si a exportului de ferestre din primul semestru al anului 2020” a devenit un posibil model pentru viitorul apropiat, mai ales ca situatia specifica lunilor ianuarie-iunie a.c., atat cat s-a conturat pe baza datelor specifice de la INS, poate avea repercusiuni pe termen lung. De altfel, ceva mai relevanta este „Analiza importurilor de sisteme pentru tamplarie si a exportului de ferestre din 2019”, redactata la 11 ani distanta fata de momentul de varf al acestui domeniu economic, remarcandu-se ca in acel moment piata a ajuns la aproximativ 90% din nivelul la care se afla in 2008. In continuare, orice previziune este hazardata, pentru ca orice se poate intampla (doar conjunctural nu s-a intamplat in acest an), in urma unui soc asemanator ca amploare si intensitate celui din anul 2009. Atunci a fost vorba de un soc financiar, acum este unul sanitar, iar ambele creeaza disfunctii puternice politico-sociale. Totusi, pe baza analizei statistice elaborate de departamentul specializat al revistei Fereastra, se pot contura noi strategii de afaceri, care sa tina cont de exigentele actuale ale clientilor, care s-au schimbat dramatic in perioada pandemiei. Cat priveste exportul, comentariile cu privire la evolutia la zi a pandemiei in principalele state membre ale UE vor genera cu siguranta un moment de reflectie pentru cei care se ocupa de asemenea operatiuni comerciale si vor stimula, eventual, o abordare diferita, in vederea identificarii de noi piete, mai putin afectate de pandemie si, evident, profitabile, dar mai ales care sa se distinga prin obiceiuri normale de consum, bazate pe relatiile interpersonale mult mai convingatoare pentru formarea unei decizii de achizitie, in detrimentul celor „digitalizate”, in cadrul carora orice eroare sau derapaj sunt sanctionate aproape instantaneu cu pierderea clientelei, care se indreapta rapid spre alt comerciant „digital”. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
SISECAM
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left