PIETTA GLASS: Valoarea investitiilor insumeaza 5 milioane de euro |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 09 Apr 2013 14:16 |
![]() -Cum se structureaza oferta firmei?
-Ne adresam mai multor domenii de activitate, respectiv sectorului electrocasnic, celui frigorific si arhitectural, sortimentul cel mai bine comercializat fiind reprezentat de geamul termoizolant. Capacitatea de productie se situeaza la nivelul de 85.000 mp/luna, iar gradul de utilizare a liniilor tehnologice este de aproximativ 80%. Procesul de productie este controlat in toate fazele, modelele comercializate respectand toate cerintele internationale din tarile in care suntem prezenti, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret. Avem o preocupare continua pentru calitatea produselor realizate, iar in acest sens am colaborat, in cei zece ani de prezenta pe plan local, cu cei mai importanti furnizori de materie prima de pe piata interna/externa si am incercat continuu sa stabilim cele mai adecvate raporturi contractuale, asigurand permanent consultanta specializata.
-Ce tendinta s-a observat privind veniturile companiei in ultimul timp?
-In 2011 am inregistrat o cifra de afaceri consolidata de 10 milioane de euro, iar in 2012, de 12 milioane de euro. Pentru 2013, estimarile noastre, avand in vedere evolutia incasarilor din primul trimestru, reflecta obtinerea unor vanzari care sa insumeze 14 milioane de euro. In perioada recesiunii nu ne-am confruntat cu dificultati in derularea afacerilor, datorita politicii comerciale adoptate, precum si adaptarii rapide la cerintele pietei. Pentru perioada urmatoare, obiectivele pe care le avem in vedere constau in consolidarea vanzarilor (cu precadere in zona Uniunii Europene) si dezvoltarea continua a unui vast portofoliu de produse.
-Care sunt perspectivele de dezvoltare ale bransei pentru perioada urmatoare?
-In 2012, a putut fi remarcata o modificare semnificativa in ceea ce priveste principalele segmente de piata specifice activitatii. Astfel, segmentul electrocasnicelor a cunoscut un puternic regres, in timp ce domeniul produselor frigorifice s-a situat la polul opus, iar pentru 2013 estimam o crestere pe ambele sectoare. Totodata, avand in vedere contextul actual al economiei de la nivelul Uniunii Europene, precum si schimbarile observate pe piata in ceea ce priveste cererea si oferta, pentru a putea preintampina sau a depasi anumite situatii dificile care pot aparea, este necesar sa adoptam masuri de adaptare in cel mai scurt timp la schimbarile aparute printr-o oferta inovatoare si cu un raport optim calitate-pret. O alta dificultate pe plan autohton se caracterizeaza prin faptul ca mediul de afaceri este intotdeauna afectat de instabilitatile politice care dezechilibreaza factorii macroeconomici.
|