Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
05 Ian 2022 06:17
|
Radu Marchis, reprezentant al Simonswerk in Romania, considera ca "oferta noastra se potriveste foarte bine cu o piata in care solutiile premium trebuie sa satisfaca un spectru tot mai larg de cerinte. In Romania, chiar daca in general aceasta este receptata ca fiind o zona in care achizitiile se fac in functie de pret, gama premium de la Simonswerk continua sa ocupe de la un an la altul cote tot mai importante. Cererea s-a majorat constant pentru produsele noastre si in 2021, la nivelul intregului spectru de solutii promovate, dar avem oferte pentru toate categoriile de usi. Pe scurt, as aminti balamalele ascunse Tectus, pentru usi cu sau fara falt, cu trafic intens, gama Baka Protect pentru usi de intrare grele, realizate din lemn, sistemele Variant VX pentru usi functionale cu trafic intens, instalate in cladirile publice etc. «Regina» vanzarilor in Romania este insa reprezentata de gama de balamale Siku pentru usi din PVC, prin modelul aplicat consacrat Siku 3D 3xxx si modelul cilindric special din otel inoxidabil Siku RB 5xxx. Trebuie amintite, de asemenea, balamalele ascunse pentru usi rezidentiale usoare, Anselmi, care au avut cea mai dinamica apreciere in 2021. Am reusit sa obtinem rezultate peste asteptari in 2020 si estimam ca si acest an sa il incheiem, din nou, cu o crestere de doua cifre procentuale, depasind cu mult evolutia generala a pietei rezidentiale din Romania. In ceea ce priveste conjunctura economica generala, lanturile de aprovizionare cu materie prima continua sa se confrunte cu multe provocari la nivel global si probabil ca acest lucru va continua pe termen scurt. Dar, in pofida tuturor dificultatilor de pana acum, putem spune ca majorarea cererii in 2021 pentru balamalele premium de la Simonswerk a putut fi onorata inclusiv datorita eforturilor considerabile facute in directia aprovizionarii. Aici beneficiem in mod clar de munca dedicata si creativitatea departamentului de achizitii, precum si de relatiile bune si indelungate cu furnizorii. O parte insemnata din oferta noastra o constituie si sprijinul permanent oferit clientilor, mai exact asistenta tehnica pentru alegerea, implementarea, precum si instalarea balamalelor. Din cauza reducerii numarului vizitelor, pentru a limita raspandirea virusului, aceasta activitate a necesitat noi abordari, care au devenit parte integranta a digitalizarii companiei. Astfel, am extins catalogul online de produse cu filtre amanuntite de cautare si cu mai multe detalii tehnice, inclusiv clipuri video de montaj si reglare pentru fiecare categorie de balamale in parte. Noi linii de comunicare, seminare online sau apeluri video au fost totodata implementate cu succes. Luand in considerare gradul mare de satisfactie asigurata de oferta noastra in randul clientilor, avem toate motivele sa fim foarte optimisti si in ceea ce priveste rezultatele din anul urmator".
|