ROMTERA PRODUCT: Crestere a numarului comenzilor la export |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 24 Sep 2015 12:43 |
Pentru exercitiul financiar curent, managerii companiei Romtera Product (Buzau) si-au propus mentinerea trendului ascendent al cifrei de afaceri, in raport cu valorile de 7,1 milioane de lei din 2013 si 7,7 milioane de lei din 2014. La realizarea incasarilor, contributia predominanta o are comercializarea glafurilor (cu 50% din total), diferenta constand in livrarea de lambriuri din PVC si elemente de compartimentare. Strategia de dezvoltare aplicata anul acesta a presupus achizitia de utilaje noi si a unei linii de extrudare, ca urmare a faptului ca, in prezent, se exploateaza in proprotie de 100% capacitatea proprie de productie. In cele ce urmeaza, Eren Koc, directorul de marketing al firmei, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Cum se structureaza oferta de produse si servicii?
- Glafurile pe care le realizam sunt marca Winplast, fiiind disponibile intr-o gama diversificata de nuante (alb, stejar auriu, nuc, wenge, mahon) si la dimensiuni cuprinse intre 15 cm si 40 cm. Anul acesta ne-am axat pe promovarea unor culori speciale, la comanda, precum gri antracit, mooreiche si stejar rustic etc. Toate sortimentele din oferta proprie sunt testate anual de institutii importante de profil si fac parte exclusiv din gama premium, aceasta fiind, din punctul nostru de vedere, cel mai important avantaj, care, de altfel, ne si diferentiaza in randul producatorilor de profil. Unitatea de productie din Buzau are o suprafata totala de 30.000 mp, din care 8.500 reprezinta spatiile de productie si depozitare, iar societatea noastra detine certificarea ISO 9001: 2008, semn al preocuparii constante pe care o avem pentru realizarea unor produse de calitate superioara.
- Detaliati activitatile de distributie pe care le derulati.
- Aria de distributie a firmei noastre s-a extins deopotriva la nivel national si international. Efectuam livrari pe intreg teritoriul tarii din stocul permanent pe care il detinem, prin intermediul celor doua puncte de lucru proprii din Buzau si Valea Calugareasca, precum si prin intermediul unei retele de distribuitori. Cele mai numeroase comenzi din 2015 au provenit din Bucuresti si orasele mari ale tarii, dar si de la export, unde solicitarile au fost, de asemenea, in crestere. In aceste zone dispunem de parteneriate solide, prin intermediul carora produsele noastre ajung si pe alte continente. Actualmente, aproximativ 35% din productia totala se exporta.
- Care este potentialul de dezvoltare a sectorului propriu de activitate?
- Consideram ca pe plan autohton segmentul propriu de activitate prezinta un potential deosebit de dezvoltare, ceea ce ne-a determinat sa ne planificam mai multe proiecte de expansiune pe termen lung. Un obiectiv pe care il avem permanent in vedere este reprezentat de mentinerea si specializarea echipei de angajati care integreaza in prezent peste 80 de lucratori. Totodata, in perioadele dificile ale pietei, am decis sa facem o selectie a colaboratorilor, ceea ce ne-a permis sa ne derulam activitatea la parametri optimi, fara dificultati.
|